Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Raport awaryjności

Raport awaryjności

Najbardziej awaryjne samochody wg TUV. Raport z 2025 r. to wiele niespodzianek
Aktualności

Najbardziej awaryjne samochody wg TUV. Raport z 2025 r. to wiele niespodzianek

Raport jakości 2023. Które auta psują się częściej, a które rzadziej niż kiedyś?
Co warto kupić

Raport jakości 2023. Które auta psują się częściej, a które rzadziej niż kiedyś?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Te samochody cię nie zawiodą. Oto ranking najmniej awaryjnych 5-letnich aut
Aktualności

Te samochody cię nie zawiodą. Oto ranking najmniej awaryjnych 5-letnich aut

Które samochody są godne polecenia? Choć pytanie jest proste, to odpowiedź na nie jest bardzo skomplikowana i zazwyczaj nie jest dla wszystkich satysfakcjonująca. Mimo wszystko ADAC spróbowało na nie odpowiedzieć. Prezentujemy ranking najmniej awaryjnych aut z rocznika 2017.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Raport awaryjności TÜV 2022 – kto wygrał, kto rozczarował? Pełna lista modeli
Rankingi Aut Używanych

Raport awaryjności TÜV 2022 – kto wygrał, kto rozczarował? Pełna lista modeli

Jak co roku o tej porze również i tym razem zaglądamy do najnowszego raportu awaryjności przygotowanego przez TÜV. Wyniki? Od lat nie były takie dobre. Jak tłumaczą eksperci, to – przynajmniej po części – efekt pandemii. Bo jest więcej czasu na to, by... zająć się autem.

Najlepsze i najgorsze samochody kompaktowe według niemieckiego GTU – jest spora niespodzianka
Aktualności

Najlepsze i najgorsze samochody kompaktowe według niemieckiego GTU – jest spora niespodzianka

Niemiecki instytut GTU po raz kolejny przedstawił raport awaryjności w różnych kategoriach wiekowych i klasach. Tym razem przyglądamy się ocenom aut kompaktowych i mamy dużą niespodziankę – wśród aut w wieku do 3 lat najmniej awaryjny okazał się… Fiat Tipo.

Raport TUV 2019: 10 najgorszych i 10 najlepszych aut w wieku od 10 do 11 lat
Aktualności

Raport TUV 2019: 10 najgorszych i 10 najlepszych aut w wieku od 10 do 11 lat

Które dziesięciolatki warto jeszcze kupić, a których już lepiej unikać? Odpowiedź na to pytanie pomoże znaleźć najnowszy raport TUV, organizacji która na podstawie usterek wykrytych na przeglądach sporządziła raport awaryjności. Oto 10 najlepszych i 10 najgorszych aut używanych w wieku od 10 do 11 lat.

Raport TUV 2015 - Oto liderzy bezawaryjności
Auto Świat

Raport TUV 2015 - Oto liderzy bezawaryjności

Prezentujemy wyniki najnowszego rankingu TÜV-u. Kto w tym roku wygrał w poszczególnych kategoriach?

Top 15 - Niebezpieczne awarie samochodów!
Co warto kupić

Top 15 - Niebezpieczne awarie samochodów!

W ubiegłym roku informacje o koniecznych naprawach dostało w Polsce wielu użytkowników aut. Akcje przywoławcze to z jednej strony troska producentów o wizerunek, a z drugiej – zwykła konieczność naprawienia błędów

Zawodne raporty niezawodności
Auto Świat

Zawodne raporty niezawodności

Jeśli nie wiesz, który model auta wybrać, zaglądasz do raportu niezawodności ADAC, Dekry czy TÜV. Dla wielu kupujących to jedno z ważniejszych źródeł informacji. No właśnie: czego możesz się dowiedzieć i jak organizacje mierzą niezawodność?

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Cała prawda o raportach awaryjności?
Kupno i Sprzedaż

Cała prawda o raportach awaryjności?

Podobno jest prawda, półprawda i są statystyki. To krytyczne podejście do rankingów ma w sobie ziarno prawdy, w końcu na wyniki zestawień można wpływać dobierając odpowiednio kryteria przy ich tworzeniu. Czy taka sama praktykę stosuje się w przypadku rankingów awaryjności aut?

Raport TUV 2013: auta 10- i 11-letnie – bać się  czy nie?
Auto Świat

Raport TUV 2013: auta 10- i 11-letnie – bać się czy nie?

Zaufanie do trwałości kilkunastoletnich aut jest małe. Czy słusznie? Nie do końca, bo jak wynika z raportu TÜV, nasilenie awarii bywa różne i zależy od konkretnego modelu

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Najmniej usterkowe auta w raporcie DEKRA
Auto Świat

Najmniej usterkowe auta w raporcie DEKRA

Audi A4, Ford C-MAX i BMW Z4 zwycięzcami w raporcie samochodów używanych DEKRA na rok 2013. Tytuł „Najlepszy we wszystkich klasach“, a więc pojazd, który uzyskał najlepsze wyniki dla wszystkich przebiegów obroniło Audi A4 przed pojazdem Mercedes-Benz klasy C i Volvo S80/V70

Kto produkuje najlepsze samochody? Raport jakości 2013
Co warto kupić

Kto produkuje najlepsze samochody? Raport jakości 2013

Na przestrzeni ostatnich lat widać, że różnica w trwałości między poszczególnymi markami się zaciera. To wynik globalizacji produkcji. Dziś samochody – i tych mniej, i bardziej renomowanych producentów – budowane są z tych samych części. Niestety, z ich trwałością bywa coraz gorzej. Znalazło to swoje odzwierciedlenie w aktualnym raporcie jakości, który w wielu przypadkach łamie pewne stereotypy.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Co się psuje w autach?
Auto Świat

Co się psuje w autach?

Satystyki operatorów pomocy drogowej to pouczająca lektura. Według danych zebranych przez firmę Starter w autach, które zepsuły się w Polsce w miesiącach wakacyjnych, najczęściej zawodziły silniki i akumulatory

Raport TÜV 2013: niemieckie i japońskie górą!
Auto Świat

Raport TÜV 2013: niemieckie i japońskie górą!

Czołowe pozycje w rankingu TÜV 2013 w kategorii aut 2- i 3-letnich zajęły samochody japońskich i niemieckich producentów. W pierwszej dziesiątce znalazły się: cztery Toyoty, dwa Volkswageny i dwie Mazdy oraz po jednym Audi i Oplu

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Raport TÜV 2013: starsze auta trzymają się lepiej!
Auto Świat

Raport TÜV 2013: starsze auta trzymają się lepiej!

Spadek średniej usterkowości aut 6- i 7-letnich w stosunku do ubiegłego roku to pozytywny trend. Czyżby kierowcy nieco bardziej dbali o starsze samochody, czy to może po prostu przypadek? Oto jak wyglądają szczegółowe dane

Dekra sprawdza auta młodych kierowców
Auto Świat

Dekra sprawdza auta młodych kierowców

Policyjne statystyki jednoznacznie wskazują, że kierowcy w wieku 18-25 lat najczęściej powodują wypadki. Nie zawsze ich przyczyną jest jednak małe doświadczenie czy brawura, równie duże zagrożenie dla bezpieczeństwa na drodze stanowi zły stan techniczny starszych samochodów, którymi jeżdżą młodzi kierowcy

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Raport TUV 2012: sprawdzamy które auta warto kupić
Auto Świat

Raport TUV 2012: sprawdzamy które auta warto kupić

7,8 miliona wykonanych badań rejestracyjnych, 215 modeli – oto pełne wyniki najnowszego raportu usterkowości TÜV. Najlepiej znów wypadły auta producentów japońskich oraz niemieckich, ale bez kilku niespodzianek się nie obeszło!

Dekra 2012: te auta się nie psują!
Auto Świat

Dekra 2012: te auta się nie psują!

Przedstawiamy zwycięzców raportu sporządzonego przez niezależną instytucję Dekra. Dowiedz się, które auta są najbardziej niezawodne według raportu usterkowości

Raport TUV 2012: czy warto kupić niemieckie auto?
Auto Świat

Raport TUV 2012: czy warto kupić niemieckie auto?

Raport TUV Auto Bild 2012, badaniu poddano prawie osiem milionów aut. Oto najlepsi i najgorsi tego zestawienia

Raport TÜV 2011: sprawdziliśmy, które 5-letnie auto warto kupić?
Auto Świat

Raport TÜV 2011: sprawdziliśmy, które 5-letnie auto warto kupić?

5 lat to bowiem wiek, w którym auta największy spadek wartości mają już za sobą, a wciąż jeszcze nie sprawiają zbyt dużych kłopotów podczas eksploatacji

Raport TÜV 2011: 10-latki też mają zalety
Auto Świat

Raport TÜV 2011: 10-latki też mają zalety

To ostatni ranking raportu TÜV opublikowanego w 2011 r. Pozostała tylko grupa samochodów 10- i 11-letnich, jednym kojarząca się z wyeksploatowaniem, innym z jedyną szansą na zakup nieskomplokowanego auta

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.