Porsche 911 Turbo ostatniej generacji modelowej 997 to dobra podstawa do tuningu. Wielu tunerów stara się na tej ikonie zaprezentować swoje możliwości. Wyjątkiem nie jest ani niemiecki tuner Speedart, który na salonie samochodowym w Genewie zaprezentuje swój najnowszy pakiet modyfikacji dla tego modelu.
Zestaw aerodynamiczny zmieni wygląd Porsche 911 Turbo nieznacznie, jest jednak celowy i praktyczny. Z przodu pojawił się nowy zderzak ze zintegrowanym spoilerem, tył zdobi masywne skrzydło dociskowe. Oba elementy wykonano z lekkich kompozytów karbonowych i zapewniają lepszy docisk auta przy wysokiej prędkości. Całość dopełniają nowe listwy progowe, nieznacznie zmieniono stylistykę tyłu. W nadkolach zadomowiły się duże 20-calowe koła z czarnymi obręczami ze stopów lekkich w rozmiarze 8,5 x 20” z przodu i 12 x 20” z tyłu.
W sześciocylindrowym bokserze zmodyfikowano parę turbosprężarek, kolektor dolotowy, układ wydechowy i jednostkę sterującą. Wszystkie zmiany doprowadziły do wzrostu maksymalnej mocy z 480 KM do 600 KM (441 kW). Maksymalny moment obrotowy wzrósł jeszcze znaczniej z 620 do 840 Nm. Porsche 911 Turbo Speedart przyśpiesza od 0 do 100 km/h zaledwie w 3,3 s, czyli o 0,4 s szybciej niż wersja seryjna. Prędkość maksymalna zbliża się do poziomu 350 km/h. Tuner Speedart żąda za cały pakiet 23.205 euro.