Sprzedaż samochodów koncernu Volkswagena na dynamicznie rozwijającym się rynku indyjskim w 2010 roku zwiększyła się niemal trzykrotnie. Niemiecki producent podał, że od stycznia do grudnia 2010 roku do klientów trafiło 53 341 samochodów ze znaczkiem Volkswagena, Audi oraz Skody. W porównaniu z rokiem 2009, w którym nabywców znalazło 19 tys. samochodów, oznacza to wzrost o 180 procent.

Motorem sprzedaży Volkswagena w Indiach było oferowane od marca 2010 roku Polo oraz bazująca na tym modelu wersja sedan, sprzedawana pod nazwą Vento. Łączna sprzedaż obu modeli przekroczyła 25 tys. sztuk.

W 2001 roku w Indiach zadebiutowała również inna marka koncernu Volkswagena – Skoda. Od 2007 roku sprzedawane są także modele klasy średniej i wyższej spod znaku Audi oraz VW. Na zachodzie kraju, w pobliżu miasta Pune, koncern wybudował za 580 mln Euro fabrykę, w której od 2009 roku produkowane są Polo oraz Skody Fabie. Już niedługo z taśm produkcyjnych ma zjeżdżać 10 tys. aut rocznie.

Indie to oprócz Europy, Chin i Ameryki Północnej jeden z kluczowych rynków dla niemieckiego producenta.