Oto 10 propozycji aut z napędem wszystkich kół, różnych klas i marek. Stawialiśmy na popularne osobówki, ale naszą uwagę przyciągnął też niewielki, tani crossover.
Dziś będzie coś dla japonistów: odświeżony Outlander zmierzy się z Subaru Foresterem i poliftingową Mazdą CX-5. Każde z tych aut w Japonii zaprojektowano i tam też są produkowane.
Na salonie samochodowym w Tokio Subaru zaprezentowało ważny model koncepcyjny. Przedstawia on wygląd nie tylko następnej generacji Imprezy w wersji pięciodrzwiowej, ale ukazuje również przyszły język stylistyczny japońskiej marki
Wlot na masce zapewnia mu bojowy charakter, a nowy silnik 1.6 turbo – dobre, choć nie sportowe osiągi. W zakrętach trzyma się jak przyklejony, na autostradzie jedzie cicho i komfortowo. Levorg jest już w salonach!
Ten samochód reprezentuje najbardziej aktualny poziom marki Subaru. Kierowca znajdzie w nim wszystko to, czego potrzebuje.
W końcu lat 80. nie brakowało firm wprowadzających napęd 4x4 do osobówek, ale to Subaru było potentatem. Przyjrzyjmy się mało znanemu poprzednikowi Imprezy.
Subaru zawsze chodziło swoimi ścieżkami – wciąż było wierne bokserowi i napędowi 4x4. Levorg podtrzymuje tę tradycję, choć jeździ spokojniej, niż sugeruje to egzotyczna nazwa
Legacy czwartej generacji był jednym z pierwszych modeli, który pokazał odwilż stylistyczną w ofercie japońskiej marki. Subaru zaczęły wyglądać, a jednocześnie nadal były trwałe i świetnie się prowadziły. Czemu nie osiągnęły spektakularnego sukcesu? Europejskich klientów powstrzymywała wysoka cena. Dzisiaj rynek wtórny zlikwidował ten argument.
Producenci nowych aut chwalą się nowoczesnymi rozwiązaniami podnoszącymi komfort, poprawiającymi oszczędność paliwa i… komplikującymi serwis. A który stawia również na jakość? W naszym raporcie jakości 2015 postaramy się odpowiedzieć na pytanie - które auta są bezawaryjne
Leciwe Subaru od 1. właściciela i w świetnej kondycji? Brzmi na tyle nieprawdopodobnie, że postanowiliśmy sprawdzić, ile wart jest pojazd z ogłoszenia. Oczywiście, w przypadku klasycznych aut kryteria oceny muszą być nieco inne.
Na co lepiej wydać pieniądze: na niepozorne, ale nowe i praktyczne auto, czy na kilkuletni, używany samochód „z jajem”?
Pomimo niewielkich rozmiarów Subaru Libero to całkiem dorosłe auto, które potrafi być bardzo praktyczne. To zasługa możliwości różnorodnej konfiguracji wnętrza oraz napędu na wszystkie koła
Zima może być piękna, zwłaszcza jeśli nie brakuje śniegu, a my mamy pod ręką youngtimera z napędem 4x4. Sprawdzamy AMC Eagle, VW Passata Syncro, Audi 80 Quattro i Subaru 1800
Nowy Subaru Outback ma lepsze właściwości jezdne oraz liczne systemy wspomagające kierowcę podczas jazdy zarówno na asfalcie, jak i w terenie
W polskich salonach pojawił się właśnie nowy Outback. To już piąta generacja uterenowionego kombi Subaru mającego duży prześwit (200 mm), napęd na cztery koła i silniki typu bokser. Auto dostępne jest w cenie od 34 400 euro.
W polskich salonach pojawił się właśnie nowy Subaru Outback. To już piąta generacja uterenowionego kombi mającego duży prześwit (200 mm), napęd na cztery koła i silniki typu bokser. Auto dostępne jest w cenie od 34 400 euro
Audi RS 4, Mitsubishi Lancer Evo IX, Porsche 911 Carrera 4 (996) i Subaru Impreza WRX STi (GD) – tych czterech kultowych sportowców wiele dzieli, ale i sporo łączy. Które z tych aut zapewnia największą frajdę za 60-80 tys. zł?
Ostatnia tegoroczna sesja testów zderzeniowych EuroNCAP objęła aż 12 modeli samochodów, wśród których 7 otrzymało maksymalną oceną pięciu gwiazdek.
Historia samochodowego odłamu firmy Subaru nie jest długa, ale firma zdołała się już wyróżnić. Znaki rozpoznawcze to napęd 4x4 i silniki typu bokser dostępne w niemal całej gamie modeli. Przez lata auta Subaru uchodziły też za nadzwyczaj niezawodne.
Subaru Outback – model roku 2015 – można będzie zamawiać od 1 grudnia 2014 r. Auto w salonach pojawi się w roku przyszłym.