Doblė. Aby utrzymać, a nawet zwiększyć produkcję, Fiat postanowił uatrakcyjnić swoją propozycję. Jak to zrobił? Tych, którzy obawiali się, że firma uczyni Doblė autem bardziej luksusowym i postawi na podnoszące cenę dodatki, możemy uspokoić: koncepcja samochodu się nie zmieniła. Potrafi on przynajmniej tyle, co poprzednik, tylko lepiej. Pierwszą zauważalną zmianą jest nowy design nadwozia, które stało się bardziej wyraziste. Na miejscu kierowcy zmieniło się niewiele, jednak to, co najważniejsze - możliwości przewozowe znacznie wzrosły. Dzięki zmianom w zawieszeniu Doblė ma większą (nawet o 100 kg) ładowność, a dodatkowym efektem prac jest pewniejsze prowadzenie przy wysokim komforcie. Wzmocniono także hamulce, co można odczuć przy pierwszym hamowaniu.Długie Doblė to gigant wśród konkurentówNajwiększą rewelacją dla małych firm, których działalność wymaga zwrotnego auta o sporej pojemności, a nie wielkiego "dostawczaka", może okazać się Doblė z przedłużonym rozstawem osi. Jest dłuższe od standardowego (dł. 4,25 m) o około 40 cm, co pozwoliło na wygospodarowanie imponującej przestrzeni towarowej o długości ponad 2 m i pojemności 4 m3! Dostęp do niej ułatwiają asymetrycznie dzielone drzwi tylne. Do wyboru są różnorodne wersje nadwoziowe, nawet 7-miejscowa. Największa rewolucja nastąpiła jednak pod maską. Pojawiły się dwa nowe diesle 1.3 JTD o mocach 75 KM lub 85 KM. Zakładając szybki rozwój sieci stacji z metanem, interesującą propozycją będzie Doblė Natural Power z silnikiem 1.6. Gamę wieńczy jeden z najmocniejszych diesli w segmencie - 120-konny 1.9 JTD. Ten motor i jednostka 1.3 JTD 85 KM mają filtry cząstek stałych.