Logo

Wygląd to nie wszystko! Używana Astra IV

Andrzej Jedynak
Andrzej Jedynak

Kilkanaście lat temu Opel postanowił zmienić wizerunek – z producenta nudnych stylistycznie, choć poprawnych pod względem funkcjonalnym aut chciał przeistoczyć się w firmę dyktującą trendy w designie, której pojazdy byłyby kupowane nie przez to, że mają dobrą relację ceny do wielkości, tylko dlatego, że się po prostu klientom podobają. Druga teza, która stała za Corsą D, Astrą IV (czyli J) czy Insignią, to zdecydowana poprawa jakości wykończenia.

Autor Andrzej Jedynak
Andrzej Jedynak
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu