Zwłaszcza wtedy, gdy szukasz wersji benzynowej – silniki montowane do przełomu 2007/08 r. są proste, raczej trwałe, na dodatek to głównie one (obok starszych diesli) mieszczą się w założonym budżecie. Gdy jednak coś się zepsuje, starsze benzyniaki będą raczej tanie w naprawie, a nie da się tego powiedzieć o jednostkach z rodziny Prince (1.4/95 i 1.6/120 KM VTi, 1.6 THP), które borykają się z dużą liczbą drogich usterek (nietrwały rozrząd, pobór oleju, a nawet pękające tłoki).
Peugeot 207 (2006-14) – duży wybór wersji nadwoziowych, nieźle zmontowana kabina
Kwestia Peugeota 207 jest ciekawa o tyle, że zazwyczaj lepiej szukać młodszych egzemplarzy, tymczasem tu polecimy auta z początku produkcji. Duży wybór wersji nadwoziowych, niezłe wyposażenie wielu samochodów, udane benzyniaki z początku produkcji. Gdy coś się popsuje, silniki te będą tańsze w naprawie. Wiele aut z zagranicy po przejściach.
Auto Świat
PEUGEOT 207 (2006-14)