Logo

Toyota Auris I - nowy model ze starymi zaletami

Kuba Brzeziński
Kuba Brzeziński

Gdy Japończycy zaprezentowali kolejną generację hatchbacka segmentu C, cały świat motoryzacyjny zaczął zadawać sobie zasadnicze pytanie. Czemu po ponad czterech dekadach Toyota zrezygnowała z gwaranta sukcesu rynkowego i zmieniła nazwę auta z Corolla na Auris? Odpowiedź jest dosyć prosta. Firma miała dosyć wizerunku samochodu dla emeryta! Poza zmianą znaczka powiewem świeżości była także stylistyka. Bryła hatchbacka przypomina vana i być może nie jest najładniejsza w segmencie C, ale z całą pewnością wygląda nowocześnie.

Autor Kuba Brzeziński
Kuba Brzeziński
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu