Tonale "Edizione Speciale" będzie dostępne w konfiguracji hybrydowej z 1,5-litrowym, 4-cylindrowym silnikiem o mocy 130 KM z wbudowanym 48-woltowym silnikiem elektrycznym o mocy 20 KM i momencie obrotowym 55 Nm. Auto otrzyma dwusprzęgłowy automat. Cena Tonale w limitowanej wersji będzie taka sama na głównych rynkach europejskich — w Polsce jest to wartość 180 tys. zł. Wkrótce Tonale "Edizione Speciale" będzie dostępne także w wersji hybrydowej o mocy 160 KM, ale jej cena jest jeszcze nieznana.

Włoska marka chwali się też, że Tonale oferuje w standardzie nowy system informacyjno-rozrywkowy na bazie Android Automotive OS. System obejmuje w pełni cyfrowy, wirtualny ekran zegarów i wskaźników o przekątnej 12,3-cala oraz główny wyświetlacz dotykowy na desce rozdzielczej o przekątnej 10,25-cala. Zdaniem Alfy Romeo te dwa ekrany o łącznej przekątnej 22,5-cala są najlepsze w swojej klasie w tym segmencie.

Dalsza część tekstu pod materiałem wideo:

Standardowo w Tonale „Edizione Speciale"

Na pokładzie Alfy w wersji "Edizione Speciale" klienci znajdą: 20-calowe obręcze kół, czerwone zaciski hamulcowe Brembo, reflektory adaptacyjne z nową matrycą Full-LED, przyciemniane tylne szyby, aluminiowe łopatki do zmiany biegów, bezkluczykowy dostęp, tylna klapa bagażnika otwierana bez użycia rąk, 10,25-calowy ekran dotykowy ze sterowaniem głosowym i nawigacją, bezprzewodowy Apple CarPlay/Android Auto, bezprzewodowa ładowarka, sportowa kierownica skórzana, inteligentny tempomat adaptacyjny, przednie i tylne czujniki parkowania z kamerą cofania oraz system rozpoznawania znaków drogowych.

Dla klientów, którzy nie załapią się na "Edizione Speciale" Alfa Romeo zaproponuje dwa główne poziomy wyposażenia: Super oraz Ti. Podstawowy poziom wyposażenia Super będzie można dodatkowo spersonalizować poprzez wersję Sprint z licznymi opcjami, które podkreślą sportowy charakter modelu. Druga wersja wyposażenia o nazwie Ti będzie tą bardziej elegancką. Ją z kolei będzie można rozszerzyć o sportowe akcenty z wersji Veloce.