Główna nagroda w konkursie została ufundowana przez firmę Ringier Axel Springer i wynosiła 20 000 euro. Zaś nagroda dodatkowa to powierzchnia reklamowa przeznaczona do promocji gry w Polsce, Słowacji i Serbii o łącznej wartości 500 000 euro.

Gra jest dostępna od dzisiaj w sklepach Apple.

Zwycięzcą został Milos Zivanovic z firmy „Level bit”. Nagrodę wręczył dziś w Belgradzie Jovan Protić, dyrektor wydawniczy Grupy Ringier Axel Springer Media AG.

„Wygranie tego międzynarodowego konkursu zorganizowanego przez Ringier Axel Springer jest dla nas bardzo ważne. Dzięki niemu mamy okazje zaprezentować nasze umiejętności w programowaniu, kreatywność oraz możemy promować grę na szerszą skale” ­– powiedział zwycięzca konkursu, Milos Zivanovic.

Jovan Protić, pomysłodawca konkursu:

„ Chciałbym pogratulować Milosowi Zivanovicowi i firmie „Level bit” za stworzenie tej ekscytującej i zabawnej gry. „Pop the Fuzzy” ma z pewnością duży potencjał, by stać się bardzo popularną grą. Jestem przekonany, że spodoba się międzynarodowej społeczności gamingowej.

Co warte podkreślenia jury, które składało się z ekspertów naszych organizacji, stanęło przed prawdziwym wyzwaniem przy wyborze zwycięzcy. Otrzymaliśmy imponującą liczbę zgłoszonych aplikacji, które były pełne świetnych pomysłów, potwierdzając tym samym olbrzymi potencjał tkwiący w krajach Europy Środkowo-Wschodniej”

Gra jest dostępna od dzisiaj w sklepach Apple. Dowiedź się więcej o konkursie: http://www.ioscompetition.com