W 2011 roku sprzedano 7 783 Chevrolety, co oznacza 26-procentowy wzrost w porównaniu z 2010 rokiem (1 613 egzemplarzy więcej). Najwięcej aut znalazło nabywców grudniu – 1024 sztuki, co jest rekordowym, miesięcznym wynikiem.

Najpopularniejszy model - Aveo nowej generacji, osiągnął sprzedaż 3 702 egzemplarzy (o 21 proc. więcej niż przed rokiem). Tuż za nim uplasował się poprzednik, oferowany teraz jako Aveo Classic, którego sprzedano 3 041 egzemplarzy.Kolejne miejsce na liście zajmuje Spark, którego w minionym roku sprzedano 1 363 egzemplarze (+ 50 proc.). Dalej znalazł się Cruzez wynikiem sprzedaży na poziomie 1 317 sztuk. Wzrost aż o 83 proc. w porównaniu z 2010 rokiem spowodowany jest wprowadzeniem na rynek drugiej, pięciodrzwiowej odmiany nadwoziowej. Vana Orlando kupiło 668 klientów.

O nowościach modelowych mówi Andrzej Żelazny -dyrektor generalny Chevrolet Poland: „Pomimo niesprzyjających prognoz i trudnej sytuacji na rynku motoryzacyjnym, z optymizmem wchodzimy w rozpoczynający się rok. Bardzo dobre przyjęcie naszych nowych modeli oraz stale rosnąca sprzedaż świadczą o tym, że trafiamy w potrzeby Polaków. Czekający nas pełny rok sprzedaży niedawno wprowadzonych nowości, premiera Cruze’a w wersji kombi oraz debiut Chevroleta Malibu z pewnością pomogą nam zrealizować nasze plany”.