Od chwili premiery model DS3 znalazł prawie 300 tys. nabywców, a to świadczy o trafionym projekcie. Auto jest w ofercie producenta prawie pięć lat i wciąż się nie starzeje. Producent jednak podjął decyzję o wprowadzeniu modyfikacji do DS3 i DS3 Cabrio.
Najbardziej Francuzi chwalą się przednimi reflektorami, które inspirowane są konceptami Numéro 9 i Wild Rubis. Łączą one ksenony, diody LED i sekwencyjne kierunkowskazy, co uznano za rozwiązanie innowacyjne. Światła drogowe zużywają o 75 proc. mniej energii niż konwencyjne, a mijania o 35 proc. mniej. Natomiast diody LED wytrzymują mają wielokrotnie dłuższą żywotność od halogenów.
Citroën oferuję również bogatszą ofertę indywidualizacji, nowe barwy nadwozia i inny design obręczy kół z metali lekkich.
Zmodyfikowane silniki wysokoprężne BlueHDi 120 i BlueHDi 100 spełniają wymagania normy Euro 6. Na wybranych rynkach pojawi się silnik PureTech e-VTi 82 ETG z robotyzowaną przekładnią.
W ofercie będzie też nowy system bezpieczeństwa Active City Brake, który do prędkości 30 km/h będzie pomagał w zapobieganiu kolizji. Za dopłatą oferowana będzie kamera cofania połączona z systemem nawigacji MyWay.
Zmodyfikowany Citroën DS3 i DS3 Cabrio pojawi się w sprzedaży w czerwcu 2014 r.