Najnowsze na razie wyniki Narodowego Auto Testu pochodzą z jego ubiegłorocznej edycji, ale właśnie zbieramy wasze głosy i opinie w tegorocznym wydaniu tego sondażu. Jeśli chcesz współtworzyć kompleksowy raport o stanie motoryzacji w Polsce, serdecznie zapraszamy cię do wypełnienia ankiety.

W ubiegłorocznym Narodowym Auto Teście jedynie 3 proc. respondentów zadeklarowało, że nie jest zadowolona ze swojego samochodu. Za to wśród najczęstszych powodów satysfakcji z posiadania auta znalazły się:

  • niezawodność/bezawaryjność: 56 proc. głosów;
  • komfort jazdy: 52 proc. głosów;
  • bogate wyposażenie: 31 proc. głosów;
  • duża stabilność na drodze: 30 proc. głosów;
  • przestronność kabiny: 28 proc. głosów.

W takim razie, z czego najbardziej niezadowolone było 3 proc. ankietowanych? Okazuje się, że sprawa jest prosta. Brak tego, co sprawia największą satysfakcję, jest źródłem największego rozżalenia: aż 19 proc. z tych 3 proc. niezadowolonych wskazywało na awaryjność. Ale ta wada musiała się podzielić niechlubnym pierwszym miejscem z jeszcze dwiema przywarami. Oto 10 najczęściej wskazywanych:

  1. awaryjność, drogi serwis oraz duże zużycie paliwa/energii: po 19 proc. głosów
  2. słabe przyspieszenie: 18 proc. głosów
  3. zbyt mały komfort: 15 proc. głosów
  4. generalnie wysokie koszty utrzymania: 14 proc. głosów
  5. zbyt ubogie wyposażenie, za mało miejsca w środku: po 11 proc. głosów
  6. wygląd: 6 proc. głosów
  7. kiepskie prowadzenie: 4 proc. głosów
Ładowanie formularza...