• Twoje konto
  • Ustawienia subskrypcji
  • Półka wydań PDF
  • Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
    • - Wyszukiwarka warsztatów
    • - O Dobrym Warsztacie
    • - Dodaj warsztat
  • Treści premium
  • ...
Auto Świat Narodowy Auto Test

Narodowy Auto Test

Najpopularniejsi ubezpieczyciele w Polsce. Narodowy Auto Test

Ponad połowa czytelników ”Auto Świata” korzysta z pakietu OC/AC/NNW i najczęściej ubezpiecza swoje samochody w PZU. Oto wyniki najnowszej edycji Narodowego Auto Testu.

Premium

Aż 65 tys. Polaków powiedziało nam o jakich samochodach marzy. Wyniki zaskakują [RANKING]

Takie zestawienie przygotowujemy tylko my. W ramach corocznego Narodowego Auto Testu pytamy Polaków o samochody, którymi jeżdżą, te o których marzą i o to, ile są gotowi wydać na kolejne auto. Wychodzi na to, że jesteśmy narodem jeśli nie twardo trzymającym się Ziemi, to na pewno mocno trzymającym się drogi. Zobaczcie wyniki najnowszej edycji naszego zestawienia.

Premium

Jakie oleje i opony wybieramy, co się psuje w naszych autach? Narodowy Auto Test

Polacy najchętniej używają opon Continental i olei Castrol, wynika z Narodowego Auto Testu. Najczęstsze usterki dotyczą zaś układu elektrycznego i elektroniki.

Premium

Co poza paliwem kupujemy na stacjach? Narodowy Auto Test

Polacy najczęściej tankują paliwo na stacjach Orlenu, wynika z najnowszej edycji Narodowego Auto Testu. A co poza nim kupujemy tam najchętniej? Które stacje są najbardziej przyjazne?

Premium

Co Polacy sądzą o samochodach elektrycznych? Wyniki Narodowego Auto Testu

Ponad połowa czytelników "Auto Świata" może ładować samochód elektryczny tam, gdzie zwykle parkuje, wynika z Narodowego Auto Testu. A jaki zasięg jest dla Polaków satysfakcjonujący?

Premium

Z tych samochodów Polacy są najbardziej zadowoleni. Narodowy Auto Test

Najbardziej zadowoleni ze swoich samochodów są użytkownicy Hond, a najmniej – Opli. Tak wynika z najnowszej edycji Narodowego Auto Testu. Poza tym ponad połowa czytelników "Auto Świata" jeździ swoimi obecnymi samochodami najwyżej od trzech lat.

Premium

Ranking Niezawodności Narodowy Auto Test 2021 - jak dbasz, tak masz

Ten ranking to nasza duma i nadzieja. Duma dlatego, że dajemy głos 70 tys. polskich kierowców. A nadzieja – bo dzięki temu dowiecie się, jak sprawują się auta dużej, znaczącej grupy właścicieli. Zaraz zobaczycie, które marki i modele okazały się najlepsze, a którym nie poszło najlepiej. Zapraszamy!

Materiał powstał we współpracy z Orlen

Co i gdzie tankują Polacy? Narodowy Auto Test 2021

W Narodowym Auto Teście 2021 zapytaliśmy 70 000 polskich kierowców o ich samochody — ich markę, model, wiek, przebieg i mnóstwo innych informacji, m.in. o paliwo, które tankują. Sprawdzamy też, które stacje Polacy cenią najbardziej. Zobacz więcej wyników Narodowego Auto Testu.

Materiał powstał we współpracy z Orlen

Jakimi samochodami jeżdżą Polacy? Narodowy Auto Test 2021

W Narodowym Auto Teście 2021 blisko 70 tys. kierowców opowiedziało nam o swoich samochodach. Dowiemy się, w jakim są wieku, z jakimi przebiegami, jakich skrzyń biegów używamy. Zobacz, jakimi samochodami jeżdżą Polacy. Sprawdź też więcej informacji na temat NAT.

Materiał powstał we współpracy z Orlen

Narodowy Auto Test – jakimi autami jeżdżą Polacy?

Typowa ankieta w Polsce przeprowadzana jest na próbie niewiele przekraczającej tysiąc osób. My przepytaliśmy 70 000! A objętość ankiety była ogromna. Dlatego po wynikach Narodowego Auto Testu możecie się spodziewać samych ciekawych wniosków, do których nikt sam raczej nie dojdzie. Chyba że… Udałoby się mu/jej przepytać siedemdziesiąt tysięcy sąsiadek lub sąsiadów. Jeżeli to się komuś uda, to koniecznie dajcie nam o tym znać, a teraz — zapraszamy na wybrane wyniki naszej ankiety.

Materiał powstał we współpracy z Orlen

Czy Polacy lubią polskie stacje paliw?

Nazwa „stacja benzynowa” funkcjonuje co prawda w obiegowym języku, jednak jest ona myląca: „cpn” to dziś także bufet, sklep z prasą, czasem też z żywnością, akcesoriami, napojami. Zapytaliśmy 70 000 polskich kierowców, co tak naprawdę robią na stacjach paliw i które sieci cenią najbardziej. Może po lekturze wyników Narodowego Auto Testu zechcecie zmienić swoją ulubioną stację paliw na inną!

Najmniej i najbardziej awaryjne auta w wieku od sześciu do 10 lat - Narodowy Auto Test 2021

Oto zestawienie 10 najbardziej i najmniej niezawodnych marek samochodów oraz 10 najbardziej i najmniej niezawodnych modeli samochodów według Narodowego Auto Testu 2021. Aż 70 tys. polskich kierowców nie może się mylić!

Materiał powstał we współpracy z Orlen

Narodowy Auto Test 2021 - oto głos 70 000 polskich kierowców

Ankieta z tak ogromną liczbą respondentów nie zdarza się często, tym bardziej z nieukrywaną satysfakcją oddajemy w Wasze ręce obszerne opracowanie dotyczące samochodów, którymi jeżdżą Polacy. Na początku poznacie, kim są nasi ankietowani, a potem... Dalej może być już tylko ciekawiej!

Narodowy Auto Test - oceń swoje auto

Auto Świat startuje z największym w Polsce badaniem opinii kierowców o samochodach, ich użytkowaniu na co dzień i serwisowaniu. Badanie nosi nazwę „Narodowy Auto Test” i jest adresowane do użytkowników samochodów zarówno nowych, jak i używanych przez wiele lat.

Materiały Premium

  • Opel Zafira II (2005-14) – auto niedrogie w naprawie, a dostęp do tanich części łatwy

    To niesamowite, jak duże i praktyczne auto udało się zbudować na bazie kompaktowej Astry. Nie dość, że Zafira B ma przestronną część pasażerską i pojemny bagażnik, to w dodatku zmieści się w niej 7 osób (seria), a nieużywane fotele trzeciego rzędu znikają pod podłogą i tworzą równą część ładunkową.

  • Mazda MX-5 (2005-15) – solidny samochód, ale ma kilka punktów zapalnych

    To jeden z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych roadsterów na świecie. Trzecia generacja modelu pojawiła się w 2005 r. i dziś cieszy się sporym zainteresowaniem.

  • BMW i4 M50 – elektryczna "4-ka" czy coś więcej?

    BMW i4 w topowej wersji M50 w sprincie do setki może stawać w szranki z "M4-ką", oferuje funkcjonalność nadwozia 4 Gran Coupé i akustyczny komfort elektryka. W teście pozytywnie zaskoczyło też zasięgiem.

  • Oszczędne auta za 30-50 tys. zł na trudne czasy – TOP 10

    Ceny paliwa biją rekordy, nie zostaje nam nic innego, jak przyjrzeć się modelom na te kryzysowe czasy. Pod lupę bierzemy więc tym razem pojazdy, które nie tylko mało się psują, ale i jak najmniej palą. Lub jadą na prądzie. A do tego nie wydamy na nie fortuny, bo ich cena nie przekracza 50 tys. złotych.

  • Żadna hybryda plug-in nie zrobiła na mnie takiego wrażenia

    Techniczne "uzbrojenie" Artury zostało stworzone od podstaw, ale kumuluje dekadę doświadczeń McLarena w budowie hybryd. Dla wciąż młodej kuźni superaut to początek czegoś dużego i nowego. Na drogach Andaluzji i torze Ascari doświadczyłem możliwości 680-konnej hybrydy plug-in. I podręczyłem jej twórców pytaniami.

  • Silnik 2.0 FSI/TFSI - przyjazny dla środowiska ale nie dla kieszeni

    Silniki 2.0 FSI nie jest pierwszym benzyniakiem tego typu na rynku (prekursorem był silnik 1.8 GDI Mitsubishi — zaprezentowany w 1997 r.), ale bez wątpienia — jednym z częściej występujących na rynku. W teorii silnik 2.0 FSI to oszczędny i ekologiczny napęd, cechujący się znacznie wyższą efektywnością niż benzyniaki z konwencjonalnym wtryskiem paliwa.

  • Ford S-Max I (2006-15) – świetnie się go prowadzi i nawet dziś nieźle wygląda

    Van ze sportowymi cechami? Wprowadzając S-Maxa, Ford udowodnił, że to możliwe. Samochód nie tylko jest praktyczny, lecz także świetnie się go prowadzi i nawet dziś nieźle wygląda.

  • Porsche Cayenne Turbo GT – absurdalnie doskonały

    Cayenne’em Turbo GT Porsche łamie prawa fizyki, łącząc ogień z wodą – charakter rodzinnego SUV-a z niemal torową wyścigówką. I robi to w sposób, przez który ten niedorzeczny pomysł wydaje się najlepszy na świecie.

  • Citroen C4 Picasso (2006-13) – świetnie zaprojektowany, niestety nie starzeje się najlepiej

    Znakomicie zaprojektowany i przemyślany Citroen C4 Picasso to van, który niestety nie starzeje się najlepiej. Było kilka nieudanych silników, pojawiał się także problemy z elektroniką, awarie skrzyni zrobotyzowanej. Część egzemplarzy ma pneumatyczne miechy przy tylnej osi, które zapewniają stały prześwit niezależnie od obciążenia.

  • Test 100 tys. km Renault Kadjar – trochę inne, ale dobre

    Nawet bardzo dobre, gdyż Renault Kadjar nasz test ukończyło z piątką na świadectwie. Choć kilka punktów karnych, a także uwag się zebrało. Niektóre zauważone przez nas mankamenty mogą uprzykrzyć życie. Zwłaszcza wymagającym kierowcom. Czy w takim razie możemy Kadjara jednak uznać za samochód godny polecenia?

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2022 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech