Należy podkreślić, że kabriolety stanowią pokaźną część bogatej historii Bentleya. Już rok po powstaniu marki w 1919 roku stworzono otwartego sportowego Bentleya 3-litre. Później w latach 50. XX wieku przyszedł czas na model Ward S1 Drophead Coupe, a w 70. na model Corniche. Nie tak odległym przykładem jest natomiast Bentley Azure, który w dwóch generacjach był produkowany od 1995 do 2009 roku. Luksusowy kabriolet był śmielszą interpretacją konserwatywnej limuzyny o nazwie Arnage.
Wszystko wskazuje na to, że w bliskiej przyszłości Bentley zamierza powrócić do oferowania eleganckiego i nieprzyzwoicie luksusowego kabrioletu dla najzamożniejszych tego świata. Mulsanne Cabrio byłby propozycją dla osób, którym nie zależy na sporcie, a na prestiżu i przyjemności z dostojnej jazdy z wiatrem we włosach. Dla właścicieli młodszych ciałem lub duchem od 2006 roku w ofercie występuje przecież otwarty Continental GTC.