Jego jego nadwozie ma charakter auta sportowego. Od przodu markowa krzyżowa krata chłodnicy Dodge rozcina powietrze, kierując jego strugi wzdłuż maskisilnika i dalej ponad szybą czołową i kokpitem. Boczne przetłoczenia wgłębiają się w zarys karoserii, tworząc funkcjonalne dukty chłodzące hamulców tylnych. Całości dopełnia jednorodny kształt ‘rufy’ pojazdu.

- W nadwoziu Dodge’a Circuit EV połączyliśmy zuchwałość stylizacji Dodge z bezkompromisowością samochodu wyczynowego o napędzie elektrycznym.” – mówi Ralph Gilles, wiceprezes Chrysler LLC ds. projektowania. Dodge Circuit EV uwodzi prawdziwą frajdą z jazdy i ekspresję auta typowo sportowego, które nie potrzebuje żadnego paliwa i nie niszczy środowiska naturalnego.”

Dodge Circuit EV otrzymał nowy, przyciągający uwagę kolor nadwozia „Tangoreen” oraz powiększone, stylizowane litery „EV” na obu burtach sportowej karoserii.

Nieskomplikowane wnętrze samochodu Dodge Circuit EV stanowi kombinację surowej funkcjonalności z "atletycznym" wyrafinowaniem stylem.

Wszystkie przełączniki i urządzenia w kokpicie znajdują się w zasięgu ręki kierowcy. Na tablicy przyrządów umieszczono dwa główne wskaźniki analogowe, a status napędu elektrycznego pokazuje oddzielny wyświetlacz cyfrowy.

Głęboko profilowane fotele tapicerowane są pierwszorzędnej jakości skórą, którą pokryto takżekonsolę centralną oraztablicę przyrządów.

Jak na samochód sportowy przystało, Dodge Circuit EV wyposażony jest w system nagłaśniający klasy Premium, elektrycznie sterowane szyby i zamek centralny, klimatyzację oraz tempomat.

Osiągi Dodge’a Circuit EV z "czysto" elektrycznym napędem ENVI są rzeczywiście imponujące:

• przyspieszenie 0-96 km/h w czasie poniżej 5 sekund;• ¼ mili ze startu stojącego w czasie 13 sekund;• prędkość maksymalna ponad 192 km / godz.

Jednak najbardziej fascynującą cyfrą w przypadku tego pojazdu jest prawdopodobnie zero, a więc wartość zużywanego paliwa przy tak wspaniałych osiągach oraz wytwarzanych spalinach.

Zespół napędowy Dodge Circiut EV składa się z trzech zaledwie części: silnika elektrycznego o mocy 200 kW (268 KM), systemu zaawansowanych akumulatorów litowo-jonowych oraz modułu sterującego przepływem energii.

To właśnie dzięki zaawansowanej technologii akumulatorów litowo-jonowych Dodge Circuit EV dysponuje zasięgiem 240 do 320 kilometrów, a więc trzykrotnie większym niż przeciętne dzienne potrzeby transportowe większości użytkowników. Ładowanie akumulatorów jest proste – wystarczy włożyć wtyczkę do standardowego, domowego gniazdka 110V. Czas ładowania można skrócić o połowę przy użyciu prądu o napięciu 220 V.

Dane Techniczne

Pojazd o napędzie całkowicie elektrycznym (BEV),2-miejscowy – performance coupeTyp silnika:elektrycznyMoc (kW / KM)200 kW (268 KM) z funkcją hamowaniaregeneracyjnegoAkumulatorytypu litowo-jonowego Napędna koła tylneZawieszenie przednieniezależneZawieszenie tylneniezależneWłasności eksploatacyjne:Prędkość maksymalna (km/h):około 193Przyspieszenie (0 - 100 km/h):poniżej 5 sekund¼-mili ze startu stojącegookoło 13 sekundZasięg całkowity (km)około 241 – 322 km (zasilanieakumulatorowe)KolorystykaNadwozieTangoreenWnętrzeczarna tapicerka skórzana, akcentymetalizowane Satin SilverKoła i ogumieniePrzednieP195 / 45ZR17 (607 mm)TylneP235 / 40ZR18 (645 mm) Wymiary zewnętrzne:Długość (mm):3900Szerokość (mm):1714Wysokość (mm):1150Rozstaw osi (mm):2330Rozstaw z przodu (mm):1457Rozstaw z tyłu (mm):1490Promień zawracania (m)11,6