Porsche podało, że już w marcu 2019 r. liczba rezerwacji na całym świecie wynosiła ponad 20 tys. Klienci, którzy decydowali się na zapisy, musieli wpłacić równowartość 2,5 tys. euro. Również w Polsce 117 osób postanowiło „w ciemno” zarezerwować Porsche Taycan, zanim we wrześniu odbyła się jego oficjalna premiera.
–Aktualnie jeżdżę autem hybrydowym, więc jestem już w części zelektryfikowany. Wiem, że wiąże się to z komfortem i ciszą podczas jazdy. Trzeba też podkreślić możliwości, jakie daje auto elektryczne, głównie niesamowite przyspieszenie i moc. To w połączeniu z zaufaniem, jakie mam do Porsche, przesądziło o decyzji zamówienia Taycana– mówi pan Adrian, klient Porsche Centrum Łódź, który zapłacił za rezerwację, nim poznał szczegóły dotyczące nowego samochodu.
Największą popularnością na polskim rynku cieszy się najmocniejsza wersja elektrycznego Porsche – Taycan Turbo S, którą wybrało 45 proc. zamawiających. Drugą w kolejności jest odmiana Turbo - 29 proc. zamówień. Niewiele mniejszym zainteresowaniem cieszy się wariant Taycan 4S z 26-procentowym udziałem.
–Po oficjalnej premierze, specyfikacja i wygląd przekroczyły moje oczekiwania. Auto robi ogromne wrażenie wizualne. Szczególnie na żywo – przyznaje pan Adrian, który wziął udział w regionalnej prezentacji nowego modelu w Pradze. –Zupełnie nie bałem się tego, jak auto będzie wyglądało. Porsche ma świetny design i wiedziałem, że Taycan z pewnością trafi w mój gust. Nie pomyliłem się ani trochę – dodał pan Tomasz.