Udostępnienie pojazdów oficjalnych do użytkowania przez Komitet Organizacyjny mistrzostw FIFA World Cup Brazil 2014 leży w obowiązkach Kia Motors Corporation jako Oficjalnego Partnera Samochodowego FIFA. Flota 410 pojazdów do obsługi turnieju piłkarskiego w Brazylii składa się m.in. z modeli: Sportage, Sorento, Cadenza oraz Carnival (na niektórych rynkach znanych jako Kia Sedona). Ponadto, jeszcze w fazie przygotowawczej tegorocznego Mundialu, m.in. oficjalnego losowania uczestników rozgrywek pucharowych, Kia Motors dostarczyła 93 pojazdy do dyspozycji FIFA.

Przez cały okres trwania mistrzostw działać będzie w trybie 24-godzinnym pomoc drogowa Kia Road Assistance Team, do której zadań należeć będzie zapewnienie bezpieczeństwa oraz wygody kierowców i pasażerów pojazdów oficjalnych FIFA World Cup Brazil 2014. Każdy samochód oznaczony jest specjalną naklejką z numerem telefonu alarmowego tak, aby w razie awarii czy wypadku kierowca mógł szybko i sprawnie sprowadzić asystę w danej sytuacji drogowej.

Podczas uroczystości przekazania pojazdów na stadionie Arena de Sao Paulo, sekretarz generalny FIFA Jérôme Valcke powiedział: „Sprawny transport jest elementem kluczowym dla sukcesu FIFA World Cup. Z zadowoleniem witamy wsparcie naszego Partnera – Kia Motors, ponieważ udostępniona przezeń flota pojazdów pozwoli uczestnikom i drużynom biorącym udział w mundialu podróżować rzeczywiście komfortowo i stylowo.”

„Tegoroczny Puchar Świata jest kolejnym z rzędu dla Kia jako sponsora najpopularniejszego turnieju piłkarskiego w skali całego globu.” – powiedział Soon-Nam Lee, wiceprezes ds. Overseas Marketing Group w Kia Motors Corporation – „Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z możliwości kontynuowania aktywnej roli w organizacji tej imprezy, albowiem uważamy marketing futbolowy za integralny element naszej wizji podniesienia globalnej rozpoznawalności marki Kia na jeszcze wyższy poziom i budowy wizerunku prawdziwie szanowanego gracza na scenie światowej motoryzacji.”

W ramach przygotowań do piłkarskiego pucharu FIFA 2014, Kia realizuje także szereg programów marketingowych, które przyciągają do turnieju uwagę fanów i pasjonatów futbolu z całego świata. Jest to m.in. program „Kia Mascot Friends”, w ramach którego 42 dzieci z 25 krajów znajdzie się na widowni spotkań eliminacyjnych oraz towarzyszyć będzie oficjalnej maskotce Mistrzostw ‘Fuleco de Armadillo’ w przerwie kolejnych meczów na stadionach w Brazylii.

Akcja promocyjna zawodów Champ in the Arena z kolei – daje amatorskim drużynom piłki nożnej szansę zmierzenia się o tytuł Mistrza Świata wraz z możliwością śledzenia ćwierćfinałów ‘klasycznego futbolu” w ramach FIFA World Cup Brazil 2014.