Oferta Genesisa będzie skierowana do wymagających klientów, którzy do tej pory wybierali luksusowe samochody europejskich marek. Nazewnictwo nowych modeli będzie składać się z litery „G” i liczby, przypisanej do danego segmentu, np. 90, 80, 70 itd.

Logo Genesis
Logo Genesis

Władze Hyundaia nie chcą jeszcze zdradzać żadnych szczegółów odnośnie nowych modeli pod marką Genesis, ale najprawdopodobniej trzema autami z zapowiadanej szóstki będą średniej wielkości sedan Genesis, sportowy Genesis Coupe i flagowa limuzyna Equus. Zapewne do oferty dołączą jeszcze crossovery i SUV-y.

Za design aut marki Genesis będzie odpowiedzialna Prestige Design Division, wyodrębniony ze struktur Hyundaia. Od połowy 2016 roku nową dywizją pokieruje Luc Donckerwolke, który wcześniej pracował w Grupie Volkswagen, odpowiadający za design marek Audi, Bentley, Lamborghini, Seat i Skoda. Nowe zadanie będzie łączył z obecnie pełniącą funkcją Head of the Hyundai Motor Design Center. Prace będzie nadzorował Peter Schreyer, Prezes i Dyrektor ds. Projektowania w Hyundai Motor Group.

W pierwszej kolejności marka Genesis zadebiutuje w Korei, Chinach, Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie. W Europie i innych krajach Azji pojawi później, gdy gama modelowa będzie bardziej rozbudowana.