Oferta Genesisa będzie skierowana do wymagających klientów, którzy do tej pory wybierali luksusowe samochody europejskich marek. Nazewnictwo nowych modeli będzie składać się z litery „G” i liczby, przypisanej do danego segmentu, np. 90, 80, 70 itd.

Logo Genesis

Władze Hyundaia nie chcą jeszcze zdradzać żadnych szczegółów odnośnie nowych modeli pod marką Genesis, ale najprawdopodobniej trzema autami z zapowiadanej szóstki będą średniej wielkości sedan Genesis, sportowy Genesis Coupe i flagowa limuzyna Equus. Zapewne do oferty dołączą jeszcze crossovery i SUV-y.

Za design aut marki Genesis będzie odpowiedzialna Prestige Design Division, wyodrębniony ze struktur Hyundaia. Od połowy 2016 roku nową dywizją pokieruje Luc Donckerwolke, który wcześniej pracował w Grupie Volkswagen, odpowiadający za design marek Audi, Bentley, Lamborghini, Seat i Skoda. Nowe zadanie będzie łączył z obecnie pełniącą funkcją Head of the Hyundai Motor Design Center. Prace będzie nadzorował Peter Schreyer, Prezes i Dyrektor ds. Projektowania w Hyundai Motor Group.

W pierwszej kolejności marka Genesis zadebiutuje w Korei, Chinach, Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie. W Europie i innych krajach Azji pojawi później, gdy gama modelowa będzie bardziej rozbudowana.