- Przednia oś: kolumna McPhersona, amortyzatory gazowe, podwójne sprężyny śrubowe, wahacze przednie z regulacją pochylenia kół, obustronnie regulowany stabilizatorTylna oś: wielowahaczową oś tylna z podwieszonym wspornikiem osi, gazowe amortyzatory Sachs, podwójne sprężyny śrubowe, drążek poprzeczny tylnej osi wzmocniony i regulowany, obustronnie regulowany stabilizator, płynna regulacja całego zawieszenia
- Przednia oś: jednoczęściowe sześciotłoczkowe aluminiowe nieruchome zaciski, tarcze wentylowane o średnicy 380 mm Tylna oś: jednoczęściowe czterotłoczkowe aluminiowe zaciski, tarcze wentylowane, o średnicy 355 mm
- Około: 1.225 kg wg regulaminu A.C.O Około: 1.200 kg według regulaminu FIA
źródło: Mototarget
Galeria zdjęć
GT3 RSR - Jeszcze szybsze Porsche
GT3 RSR - Jeszcze szybsze Porsche
GT3 RSR - Jeszcze szybsze Porsche