•  Hondę Civic Sport Line od standardowej wersji odróżniają atrakcyjne elementy stylizacji nadwozia
  • Civic Sport Line standardowo jest wyposażony w nowy system multimedialny Honda Connect
  • Silnik Hondy Civic Sport Line osiąga maksymalnie 126 KM

W wersji Sport Line charakterystyczne nadwozie Hondy Civic poddano zmianom stylizacyjnym, które podkreślają sportowe aspiracje Hondy. Pojawiły się przednie elementy ozdobne, boczne listwy, tylny dyfuzor oraz subtelny tylny spojler. Standardowo Honda Civic Sport Line jest wyposażona w 17-calowe felgi aluminiowe w kolorze piano black. Natomiast drogę oświetlają w pełni diodowe reflektory i światła do jazdy dziennej.

Nowa wersja Hondy Civic to nie tylko pakiet efektownych spojlerów, ale również zmiany we wnętrzu, które sprawiają, że wersja Sport Line wyróżnia się na tle gamy modelu Civic z roku modelowego 2020. Nowością w kabinie są czerwone przeszycia na siedzeniach, kierownicy, gałce i osłonie mieszka dźwigni zmiany biegów i panelach drzwi oraz perforowane aluminiowe pedały nawiązujące do wspaniałego sportowego dziedzictwa Hondy.

W Hondzie Civic Sport Line otrzymamy w standardzie system informacyjno-rozrywkowy Honda Connect, który oferuje cyfrowe radio DAB i integrację ze smartfonami poprzez Apple CarPlay lub Android Auto.

Honda Civic Sport Line według producenta jest atrakcyjnym połączeniem sportowego stylu, korzystnej ceny i wydajności, którą zapewnia oszczędny, a jednocześnie dynamiczny trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,0 litra. Jednostka VTEC Turbo osiąga maksymalnie 126 KM i maksymalny moment obrotowy 200 Nm. Według danych producenta zużycie paliwa tego silnika w cyklu mieszanym NEDC to 4,8 l/100, natomiast w mniej optymistycznym cyklu WLTP zawiera się ono w przedziale od 6,0 do 6,7 l/100 km. Wersja Sport Line jest dostępna z sześciobiegową skrzynią manualną lub automatyczną przekładnią CVT, obsługiwaną także za pomocą zamontowanych przy kierownicy manetek zmiany biegów.