Wodorowa limuzyna Hondy ma 4895 mm długości, 1875 mm szerokości i 1475 mm wysokości. Mieści 5 osób.

Nowością jest umieszczenie pod maską zarówno ogniwa wodorowego, jak też układu napędowego (w innych modelach z napędem wodorowym ogniwa są umieszczane z tyłu pojazdu).

Ogniwa paliwowe, które produkują prąd z wodoru, w Hondzie Clarity mają wielkość benzynowego silnika V6.

Prąd wytworzony w ogniwach paliwowych zasila silnik elektryczny o mocy 130 kW (177 KM).

Wodór potrzebny do zasilania ogniw wodorowych przechowywany jest pod ciśnieniem 70 MPa (ok. 690 atmosfer) w zbiornikach. Pełne zatankowanie trwa zaledwie 3 minuty.

Zasięg Hondy Clarity Fuel Cell na jednym zbiorniku wodoru wynosi ok. 700 km.

Silnik elektryczny o mocy 177 KM napędzający wodorową Hondę Clarity ma wysoki moment obrotowy dostępny już od najniższych obrotów co pozwala na dynamiczne przyspieszanie i uzyskanie dużych prędkości maksymalnych.

Honda Clarity ma dwa tryby jazdy: Normal – zapewniający optymalne zużycie energii oraz Sport – zapewniające najlepsze przyspieszenia, jednak przy większym zużyciu energii.

Honda Clarity Fuel Cell pojawi się w sprzedaży w Japonii już na początku 2016 roku. W Europie kilka egzemplarzy Clarity zacznie jeździć również w 2016 roku.

Samochody z napędem wodorowym różnych marek będą w najbliższych latach prezentowane w Europie, aby spopularyzować ten rodzaj napędu.

Oprócz Hondy podobne działania w Europie podejmuje Toyota z wodorowym modelem Mirai, który trafił już do W. Brytanii i Danii.