Samochód otrzymał odświeżone światła przednie oraz przemodelowane maskę, pokrywę bagażnika oraz zderzaki. Całości dopełniają osiemnastocalowe koła aluminiowe o nowym wzorze. Facelifting Hondy Legend nie sprowadził się wyłącznie do zmian stylistycznych. Odświeżono też mechaniczną stronę samochodu. Najważniejszą zmianą jest nowy, benzynowy silnik V6 VTEC o pojemności 3,7 litrów, który zastąpi znany 3,5 litrowy motor. Jego świetnym uzupełnieniem będzie nowa, pięciobiegowa skrzynia biegów z nowym oprogramowaniem i łopatkami służącymi do zmiany biegów zainstalowanymi przy kole kierownicy. Auto w tym wariancie "setkę" osiąga po zaledwie 7,1 sekundach, a więc o 0,2 sekundy szybciej niż wcześniej. Również zużycie paliwa oraz produkcja zanieczyszczeń zostały obniżone względem poprzedniej generacji samochodu. Natomiast układ zmodyfikowano tak, aby poprawić prowadzenie się auta.