Elektryczny to koncepcyjny samochód NeuV. O nim wiemy najmniej – Honda pokazała jedynie dwa zdjęcia tego pojazdu. Wiadomo, że jest elektryczny, przeznaczony do jazd miejskich, z zewnątrz przypomina małego vana. Być może w przyszłości takie auta będą dostępne w ulicznych wypożyczalniach, jak obecnie rowery Veturilo.
Autko ma oryginalną funkcję – gdy czeka na klienta na postoju–wypożyczalni może oddawać część energii elektrycznej do sieci miejskiej. Ma też umiejętność uczenia się – chodzi o analizowanie zachowań i emocji kierowcy i dostosowywanie się do nich podczas jazdy.
Druga gwiazda stoiska Hondy na salonie w Genewie jest lepiej znana i rozpoznawana – chodzi o Clarity Fuel Cel – auto klasy średniej z napędem wodorowym. Wodorowa limuzyna Hondy ma 4895 mm długości, 1875 mm szerokości i 1475 mm wysokości. Clarity mieści 5 osób.Pod maską ogniwa wodorowe zamiast silnika spalinowego. W ogniwach w procesie chemicznym z wodoru powstaje prąd (oraz nieszkodliwa para wodna). Prąd napędza silniki elektryczne zastępujące konwencjonalny motor spalinowy. Silniki elektryczne mają moc 177 KM.
Zasięg Clarity Fuel Cell wynosi 620 km na jednym zbiorniku wodoru. Jest to więc zasięg porównywany z samochodami z silnikami Diesla lub benzynowymi. W Japonii auto zadebiutowało w październiku 2015 r. na salonie w Tokio. Jesienią 2016 r. 6 egz. Clarity dotarło do Europy – są testowane w Londynie i w Kopenhadze.
Trzecia nowość to Civic Type R w wersji produkcyjnej – zbudowany na bazie Civica 10. generacji. Auto ma pod maską najnowszy silnik Hondy – 2-litrowy, benzynowy turbo. Jaka będzie jego moc? Dotychczas oferowany Type R z 2-litrowego benzyniaka turbo wyciska 310 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego. W nowym konstruktorzy Hondy być może zwiększą moc o 10-20 KM. Civic Type R jest autem globalnym – produkowany jest w fabryce Hondy w Swindon (W. Brytania). Trafi do Japonii, USA oraz na rynki europejskie.