Nowe i30 będzie występowało w jeszcze jednej wersji nadwoziowej. Do znanych już hatchbacka oraz kombi ma dołączyć szykownie wyglądający fastback. Pod względem stylistyki nadwozia ta wersja i30 nawiązuje do hybrydowego Ioniqa.
Samochód ma długość 4,45 m i taki sam rozstaw osi, jak pozostałe odmiany nadwoziowe. To sugeruje, że fastback będzie oferował identyczną przestronność, jak hatchback i kombi. Jednocześnie spodziewamy się, że bagażnik będzie miał pojemność około 500 l. Tym samym elegancki wygląd nie stoi na przeszkodzie praktyczności pojazdu. Dostęp do kufra będzie możliwy przez dużą klapę.
Technika fastbacka ma być taka sama, jak w innych odmianach i30. Zatem należy się spodziewać, że pod maską będzie można mieć te same jednostki napędowe, co w autach, które już są w sprzedaży. To oznacza, że do wyboru będzie jeden z benzyniaków lub diesli o mocy 95-140 KM.
Hyundai i30 Fastback - pełna paleta silników
W ofercie fastbacka może się również znaleźć odmiana N, której jednostka napędowa ma generować 250 lub 275 KM (i30 N hatchback pojawi się jesienią tego roku; Koreańczycy nie podają jeszcze, jaka będzie moc tej wersji). Rynkowy debiut fastbacka przewidziano na połowę 2018 roku.