Duże emocje wzbudzał rozgrywany w ramach głównego turnieju konkurs „Hole in one”, w którym główną nagrodą był samochód Hyundai i30 ufundowany przez Hyundai Motor Poland. Aby zdobyć tę wyjątkową nagrodę, zawodnik musiał trafić jednym uderzeniem do dołka, z odległości ponad stu metrów. Po zakończonej rywalizacji odbyła się licytacja prac plastycznych przygotowanych przez wychowanków domu dziecka w Chotomowie oraz nagród ufundowanych przez sponsorów. Całkowity dochód z licytacji został przekazany na potrzeby placówki. Hyundai ufundował również torby-niespodzianki, które otrzymało każde dziecko.„Uśmiech na twarzy dzieci, otrzymujących upominki, to duża satysfakcja i potwierdzenie, jak ważne w działalności firmy są działania pro społeczne, w które Hyundai będzie się coraz bardziej angażować” - powiedział Jang Ho Lee, Prezes Hyundai Motor Poland.Już od dłuższego czasu Hyundai jest zaangażowany w działania prospołeczne w ramach programu Odpowiedzialności Społecznej Hyundai Motor Company. W 2007r w Korei, powstał Haevichi – Komitet Społecznego Zaangażowania, którego działalność jest finansowana przez Chung Mong-Koo - Prezesa Hyundai-Kia Automotive Group.„Zawsze byłem świadomy zobowiązań naszej firmy wobec społeczeństwa, ponieważ jej sukces ma swoje korzenie we wsparciu ludzi. Ten Komitet spełnia moje marzenie o przybliżeniu kultury i sztuki osobom biedniejszym i pokrzywdzonym przez los” – powiedział Prezes Chung.