- Aktualnie polski cennik otwiera 141 tys. 600 zł. Piszemy aktualnie, bo wyjściowa kwota może się szybko zdeaktualizować. To cena promocyjna na premierę
- W Polsce nowa Toyota Corolla będzie dostępna z jedną z dwóch hybryd do wyboru: 1.8 Hybrid 140 KM e-CVT lub 2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM e-CVT. Ta mocniejsza może mieć napęd 4x4
- Wybrać będzie można także jedną z czterech wersji wyposażenia
- Najdrapieżniejsza GR SPORT to absolutna nowość. Nie ogranicza się tylko do akcentów stylistycznych
Toyota Corolla Cross doczekała się pakietu zmian i nowości na nowy rok. Mówimy o pełnoprawnym faceliftingu, zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Na liście nowości pojawiła się nawet nowa wersja GR SPORT z obniżonym zawieszeniem, nowym trybem Sport i zmodyfikowanym układem kierowniczym. Nowej Toyocie Corolli Cross przyjrzeliśmy się dokładnie tutaj: Zrobili to. Nowy hybrydowy SUV Toyoty bazuje na modelu kochanym przez Polaków. To wersja GR. Teraz przejdźmy do konkretów. Cen i wyposażenia.
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoJakie silniki ma nowa Toyota Corolla Cross? Dwie hybrydy do wyboru
Nowa Toyota Corolla Cross będzie w Polsce dostępna w dwóch wersjach napędowych. Oczywiście obydwie to tak lubiane w naszym kraju klasyczne hybrydy piątej generacji:
- Toyota Corolla Cross 1.8 Hybrid 140 KM e-CVT zużywa średnio od 4,9 do 5,0 l benzyny na 100 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km na godz. zajmuje 9,9-,10,0 s.
- Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM e-CVT zużywa średnio od 5,0 do 5,3 l benzyny na 100 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km na godz. zajmuje 7,7 s.
- Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM AWD-i e-CVT zużywa średnio od 5,3 do 5,7 l benzyny na 100 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km na godz. zajmuje 7,6 s.
Ile kosztuje nowa Toyota Corolla Cross? Ceny na 2025 r.
Na początek sprzedaży Toyota przygotowała nie jeden, a dwa cenniki. Nowa Corolla Cross debiutuje w Polsce od razu z promocyjnymi cenami. Poniżej zamieszczamy i regularne, i promocyjne kwoty. Aktualnie cennik otwiera 141 tys. 600 zł za 140-konną hybrydę 1.8.
Toyota Corolla Cross 2025 | Comfort | Style | GR SPORT | Executive | |
---|---|---|---|---|---|
1.8 Hybrid 140 KM e-CVT | cena katalogowa | 145 tys. 900 zł | 157 tys. 900 zł | - | - |
cena promocyjna | 141 tys. 600 zł | 153 tys. 200 zł | - | - | |
2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM e-CVT | cena katalogowa | 154 tys. 900 zł | 166 tys 900 zł | 178 tys. 900 zł | 181 tys. 900 zł |
cena promocyjna | 150 tys. 300 zł | 161 tys. 900 zł | 173 tys. 600 zł | 176 tys. 500 zł | |
2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM AWD-i e-CVT | cena katalogowa | - | 176 tys. 900 zł | 188 tys. 900 zł | 191 tys. 900 zł |
cena promocyjna | - | 171 tys. 600 zł | 183 tys. 300 zł | 186 tys. 200 zł |
Toyota Corolla Cross 2025 - wyposażenie. Sprawdzamy każdą z czterech wersji
Do Polski nowy kompaktowy SUV przyjedzie w czterech wersjach wyposażenia. Bazowa Corolla Cross Comfort oferuje m.in.
- 17-calowe felgi aluminiowe,
- relingi dachowe,
- dwustrefową klimatyzację automatyczną,
- kamerę cofania,
- układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów,
- inteligentny tempomat adaptacyjny (iACC),
- 12,3-calowy cyfrowy wyświetlacz na tablicy wskaźników,
- system multimedialny Toyota Smart Connect z 10,5 calowym ekranem dotykowym, inteligentnym asystentem głosowym oraz nawigacją online
- ładowarka indukcyjna,
- podgrzewane fotele przednie.
Kolejna wersja Corolla Cross Style dodaje m.in.:
- 8-calowe felgi aluminiowe,
- przyciemniane szyby tylne,
- nakładki progowe oraz światła do jazdy dziennej oraz tylne lampy w technologii LED.
- podgrzewaną kierownicę,
- przesuwany podłokietnik w pierwszym rzędzie siedzeń,
- elektrycznie unoszone drzwi bagażnika,
- inteligentny kluczyk,
- przednie i tylne czujniki parkowania
- układ detekcji przeszkód (ICS).
- system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM) z asystentem bezpiecznego wysiadania (SEA),
- system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z automatycznym hamowaniem (RCTAB).
Wraz z liftingiem w ofercie debiutuje Corolla Cross GR SPORT. Ma
- obniżone o 10 mm,
- dostrojone zawieszenie,
- zmodyfikowany układ kierowniczy,
- nowo opracowany tryb Sport.
- 19-calowe felgi aluminiowe,
- specjalny wzór grilla,
- czarny emblemat Toyoty,
- dwukolorowe malowanie nadwozia z czarnym dachem.
- We wnętrzu nie brakuje logotypów GR, a fotele z ekologicznego zamszu Ultrasuede mają czerwone przeszycia.
Najbardziej luksusową propozycją w gamie będzie Toyota Corolla Cross Executive. Wyróżnia się m.in.:
- światłami głównymi w technologii Matrix LED z systemem AHS i listwą świetlną w górnej części grilla,
- dodatkowym nastrojowym oświetleniem konsoli centralnej diodami LED,
- systemem Premium Audio JBL z dziewięcioma głośnikami,
- monitorem panoramicznym z systemem kamer 360 stopni (Panoramic View Monitor),
- zaawansowanym asystentem parkowania Toyota Teammate Advanced Park
- fotelem kierowcy z elektryczną regulacją,
- oraz skórzaną tapicerką foteli.