Polonez Coupe, czyli jedna z dwóch trzydrzwiowych wersji tego modelu powstała w mocno limitowanej liczbie egzemplarzy (samo FSO nie wiedziało jak bardzo, mówi się o ok 40 trzydrzwiowych Polonezach). Samochód wytwarzano między 1981-83 rokiem a prezentowany egzemplarz pochodzi z końca produkcji. W PRL-u takie auta kupić mogli tylko notable oraz osoby na wysokich stanowiskach. Jeden z egzemplarzy trafił np. do dyrektora Huty im. Lenina w Nowej Hucie – wiadomo w okresie stanu wojennego stal była bardzo deficytowym towarem, a auta trzeba było z czegoś produkować. Historia egzemplarza wystawionego na jednym z portali aukcyjnych nie jest znana, wiemy jedynie, że obecna właścicielka wyremontowała go (co widać na zdjęciach) i zapewnia, że w momencie sprzedaży będzie już autem kompletnym. W dalszym ciągu 120 tys. zł za Poloneza wydaje się być sumą kosmiczną. A wy jak myślicie?

Foto: OLX / olx.pl
„Polonez Cupe” – wystawiony za 120 tys. zł!
Foto: OLX / olx.pl
„Polonez Cupe” – wystawiony za 120 tys. zł!
Foto: OLX / olx.pl
„Polonez Cupe” – wystawiony za 120 tys. zł!
Foto: OLX / olx.pl
„Polonez Cupe” – wystawiony za 120 tys. zł!