Luksusowa dywizja Nissana zmierza do Europy, a jednym z modeli oferowanych w Europie będzie SUV FX. Na przebiegającym właśnie salonie samochodowym w Nowym Jorku prezentuje się zarówno topowa wersja FX50, jak i słabsze odmiany FX35 i FX37.
Dla klientów w USA przygotowano odmianę FX35 z 6-cylindrowym silnikiem o pojemności 3,5 l i mocy 223 kW (303 KM), podczas gdy do Europy trafi wersja FX37, która otrzymała 6-cylindrową jednostkę 3,7 l (235 kW/320 KM; 360 Nm).
Podobnie jak 8-cylindrowe FX50 także wersje 6-cylindrowe otrzymały 7-biegowy automat i napęd na cztery koła ATTESA-E TS. System napędu jest w stanie rozdzielać moment obrotowy w stosunku 50:50 do 0:100 na korzyść tylnej osi.
Klienci mogą wybierać pomiędzy opcjonalnymi pakietami Sport i Multimedia. W przypadku wersji Sport auto zostanie wyposażone w system CDC (Continous Damping Control), który elektronicznie steruje amortyzatorami. Pakiet Multimedia oferuje system audio Bose z jedenastoma głośnikami i nawigacją satelitarną ze sterowaniem głosowym.
Jim Wright, wiceprezydent Infiniti na Europę, przewiduje, że ponad 80 % sprzedaży modelu FX w Europie przypadnie na odmianę FX37. Sprzedaż Infiniti FX37/FX50 na wybranych rynkach europejskich rozpocznie się w październiku bieżącego roku, podobnie jak pozostałych modeli, którymi będą sedan i coupe G37 oraz SUV EX37.