Centrum Infiniti w Warszawie, ze sprzedażą wynoszącą 23 sztuki, wyprzedziło Włochy (22 sprzedane auta w 3 salonach) i Hiszpanię (20 sprzedanych samochodów w 4 salonach).

Chociaż sieć Infiniti nie ruszyła jeszcze w Niemczech i Wielkiej Brytanii, to wynik sprzedaży należącego do Grupy PGD dealera trudno określić inaczej niż wyjątkowy.

- Statystycznie, z uwzględnieniem potencjałów rynków, sytuacja jest nie do wytłumaczenia – komentuje Grzegorz Szczypior, Menadżer Generalny Infiniti w PolsceM – ale już socjologicznie, jak najbardziej. Po pierwsze – Polacy najszybciej docenili markę Infiniti, dzięki trwającemu przez lata prywatnemu importowi, po drugie – spodobały im się oryginalne linie samochodów i możliwość odróżniania się od tłumu, czynnik zawsze dla naszej nacji istotny. Klienci bardzo też doceniają szczególny standard obsługi i gościnność, jaką ich otaczamy.

Najchętniej kupowanym w Polsce modelem pozostaje flagowy SUV FX50, którego udział w sprzedaży wynosi 31%. Zaraz za nim, z udziałem o 2% niższym, plasuje się FX37, a dalej: sportowy G37 Coupe (z udziałem w sprzedaży wynoszącym 18%); mniejszy SUV – EX 37 (13%) i limuzyna G37 (którą wybrało 9% klientów).