Daje to polskiemu rynkowi trzecie miejsce w Europie, po Hiszpanii i Włoszech Ponieważ sieć Infiniti w Hiszpanii liczy cztery salony, a we Włoszech dwa, okazuje się, że warszawski salon wyrósł na europejskiego lidera sprzedaży.

„- Nie delektujemy się sukcesem, bo przecież sieć Infiniti w Europie wciąż nie jest pełna, brakuje jej m.in. na rynku niemieckim” – studzi emocje Grzegorz Szczypior, Menadżer Generalny Infiniti w Polsce – „ale nie ulega wątpliwości, że samochody Infiniti przypadły Polakom do gustu.”

Grzegorz Szczypior przypomina też, że pierwotne optymistyczne założenia mówiły o sprzedaży w Polsce 200 aut do końca 2009 roku. Dlatego też dealerzy z innych krajów spoglądają na Infiniti Warszawa z coraz większym zaciekawieniem, jako na salon, który w ciągu kwartału wykonuje półroczny plan sprzedaży. Biorąc pod uwagę fakt, ze w ofercie Infiniti nie ma silników diesla, źródeł znakomitego startu marki w Polsce należy upatrywać głównie w oryginalnej stylistyce, połączonej z unikalnym procesem sprzedaży.

Najchętniej kupowanym w Polsce modelem jest SUV FX – najdroższy w ofercie, którego cena rozpoczyna się od 228 400 zł, ale z miesiąca na miesiąc rośnie udział w sprzedaży modeli EX37 i G37, zarówno w wersji sedan, jak i coupe.

.