Oferta najmniejszej Alfy będzie teraz bogatsza m.in. o kolor nadwozia „Bronzo Metal”, nowe wzory felg aluminiowych, materiały wykończeniowe lepszej jakości oraz tapicerkę Tecnosilk w dwóch odcieniach brązowym i czarnym. Turbodoładowany silnik 1.4 MultiAir o mocy 135 KM z systemem Start&Stop będzie teraz współpracował z automatyczną skrzynią biegów „Alfa TCT" z podwójnym sprzęgłem suchym.
Silnik | Wersja | Cena |
1.4 MPI 16V 78 KM Q2 | Progression | 52 500 |
1.4 MultiAir 16V 105 KM S&S; Q2 | Progression | 57 500 |
1.4 TB MultiAir 16V 135 KM S&S; Q2 | Progression | 65 500 |
1.4 TB MultiAir 16V 135 KM S&S; Q2 TCT | Progression | 71 500 |
1.4 MultiAir 16V 105 KM S&S; Q2 | Distinctive | 62 500 |
1.4 TB MultiAir 16V 135 KM S&S; Q2 | Distinctive | 70 500 |
1.4 TB MultiAir 16V 135 KM S&S; TCT | Distinctive | 76 500 |
1.4 TB MultiAir 16V 170 KM S&S; Q2 | Quadrofoglio Verde | 83 500 |
1.3 JTDM 16V 95 KM S&S; Q2 | Progression | 62 500 |
1.3 JTDM 16V 95 KM S&S; Q2 | Distinctive | 67 500 |
1.6 JTDM 16V 120 KM S&S; Q2 | Distinctive | 75 500 |
S&S - system Start & Stop
TCT - Twin Clutch Transmission - automatyczna przekładnia dwusprzęgłowa