Wyniki są więc doskonałe.

- Imponujący wzrost osiągnęliśmy dzięki doskonałej współpracy ze stale rozbudowywaną siecią dilerską - powiedział Rafał Kiełtyka, Szef Sprzedaży JLR Polska. W roku 2006 dołączył do nas diler w Krakowie (Moto Gabra), Nowym Targu (Andora) oraz w Bielsku-Białej (LR Beskidy), wzmacniając naszą pozycję w jednym z ważniejszych regionów Polski dla sprzedaży samochodów terenowych. Dzięki nowym lokalizacjom możemy również oferować usługi serwisowe i posprzedażne klientom z innych regionów Polski, którzy spędzają swój czas wolny na południu Polski.

Najbardziej spektakularny wzrost zanotował model Freelander (sprzedaż w liczbie 183 sztuk).

- Tak dobra sprzedaż modelu, który ustępuje miejsca nowemu modelowi już w lutym 2007 roku, jest wynikiem właściwego pozycjonowania cenowego połączonego z odpowiednio zaplanowaną strategią marketingową ukierunkowaną zarówno na potrzeby Klientów, jak i sieci dilerskiej - komentuje Maciej Janiszewski, Szef Marketingu JLR Polska. „Dostępność od ręki”, dobrana kompletacja samochodu (diesel) oraz cena komunikowana w mediach pozwoliła na przekroczenie zaplanowanego planu sprzedaży.

W przypadku marki Jaguar, rekordowy wynik osiągnięto dzięki sprzedaży modelu X-Type (170 sztuk w roku 2006 i 58 sztuk w roku 2005, czyli prawie dwieście procent wzrostu). Konkurencyjnacena, specjalna kompletacja, magia marki Jaguar i dobrze zaplanowane działania handlowe ukierunkowane na bezpośredni kontakt z klientem pozwoliły na rekordowy przyrost sprzedaży.

- Sprzedaż samochodów marki Jaguar i Land Rover systematycznie wzrasta od roku 2004. Celem na rok 2007 jaki sobie postawiliśmy, jest oczywiście zwiększenie sprzedaży Jaguara i Land Rovera, dalsza poprawa jakości usług sieci dealerskiej, jak również jej powiększenie w Polsce północnej - mówi Marcin Dąbrowski Dyrektor Zarządzający JLR Polska. Dzięki wprowadzeniu do sieci systemu badania satysfakcji klientów CSI stale monitorujemy jakość usług naszej sieci. Podstawą działalności jest zapewnienie naszym partnerom handlowym odpowiednich zysków ze sprzedaży samochodów i usług, a naszym klientom wyjątkowych doświadczeń i poczucia wyjątkowości z posiadania Jaguara czy Land Rovera. Rok 2007 będzie rokiem przełomowym. Całkowicie nowy Land Rover Freelander 2 w lutym, poważny faceliftJaguara XJ w sierpniu, zbliżająca się wielkimi krokami premiera XF we Frankfurcie we wrześniu, a także kompetentna sieć sprzedaży pozwoli nam wzmocnić pozycję w segmencie samochodów luksusowych i terenowych.