Powstał już sedan i coupe, teraz przyszedł czas na kabrio. Silnik nowego Brabusa bazuje na jednostce obecnego Mercedesa S 600. Został on całkowicie zmodernizowany przez inżynierów mających dużą wprawę w tuningu jednostek V12. Pojemność silnika została zwiększona z 5.5 do 6.3 litra. Silnik otrzymał wał korbowy zapewniający dłuższy skok tłoków o większej średnicy. To nie jedyne modyfikacje jakim poddano układ napędowy. Układ dolotowy został w całości przerobiony, o dostarczenie odpowiedniej ilości powietrza dbają dwie większe turbosprężarki współpracujące z czterema chłodnicami. Układ wydechowy został wykonany ze stali nierdzennej specjalnie dla E klasy karbrio. Funkcje zarządzania silnikiem pełni na nowo zaprogramowany komputer. Rezultaty? Moc 800 KM dostępna od 5 500 obr./min. Gigantyczny moment obrotowy 1 420 Nm limitowany elektronicznie do 1 100 Nm!By sprawnie przekazać ogromną moc na koła kabrio wyposażono w dyferencjał o zwiększonej sile tarcia do 40%. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 3,7 sekundy, a 300 km/h na liczniku pojawia się po 23,9 sekundy. W zależności od zastosowanego przełożenia głównego Brabus 800 E V12 osiąga prędkość dochodząca nawet do 370 km/h.Mercedes otrzymał nowy pakiet stylistyczny, który nie tylko ma zapewnić lepszy wygląd, ale przede wszystkim dbać o aerodynamikę tego potwora bez dachu. Większość dodatkowych elementów została wykonana z włókna węglowego.Wyjątkowym osiągom musi sprostać:Zawieszenie- obniżono je o 35 mm, zastosowano nowe sprężyny oraz amortyzatory pozwalając wybrać jedno z 10 ustawień.Hamulce- na przedniej osi zastosowano tarcze o średnicy 380 mm współpracujące z 12 tłoczkowymi, aluminiowymi zaciskami, z tyłu tarcze mierzą 360 mm.Producent nie zapomniał o zmodyfikowaniu wnętrza, zostało ono utrzymane w czerwonej kolorystyce. Prędkościomierz wyskalowano do 400 km/h.