- Nieprawdopodobnie ślisko! - mówił na mecie Kajetan Kajetanowicz. - Słyszałem, że jest ślisko, ale nie wiedziałem, że aż tak. Było bardzo trudno, fantastyczne emocje. W zeszłym roku czyściej przejechałem Karową, ale miałem nieodpowiednie opony.

Kryterium KAROWA 2015 - wyniki

1. Kajetan Kajetanowicz/Jarek Baran - Ford Fiesta R5+ 2.13,70

2. Michał Ratajczyk/Jędrzej Szcześniak - Mitsubishi Lancer Evo IX +2,09

3. Rafał Grzesiński/Mateusz Tutaj - Ford Fiesta VS +3,51

4. Łukasz Byśkiniewicz/Maciej Wisławski - Renault Clio R3T +5,66

5. Bartłomiej Mirecki/Maciej Chałas - Subaru Impreza WRX STI N12 +7,20

6. Tomasz Foltyn/Szymon Marciniak - Peugeot 208 VTi R2 +7,35

7. Maciej Oleksowicz/Michał Kuśnierz - Ford Fiesta R5+ +7,80

8. Jakub Brzeziński/Grzegorz Olchawski - Ford Fiesta R5 +8,30

9. Adam Tomaszek/Paweł Łuczkiewicz - Subaru Impreza WRX STI N14 +8,75

10. Tomasz Kuchar/Daniel Dymurski - Ford Fiesta R5 +9.17

Do czterech wzrosła liczba rajdów, które w tym roku wygrała załoga LOTOS Rally Team. Po triumfach w rundach FIA ERC: Rajdzie Janner, Rajdzie Cypru i Rajdzie Akropolu, dziś Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran bezapelacyjnie zwyciężyli w 53. edycji Rajdu Barbórka. Na dystansie zaledwie 18 kilometrów Rajdowi Mistrzowie Europy zdążyli wypracować sobie aż 8 sekund przewagi nad drugą w klasyfikacji zawodów załogą. W drodze do trzeciego z rzędu triumfu w imprezie tradycyjnie kończącej sezon sportów motorowych w Polsce, Kajto z Jarkiem na 4 z 6 odcinków specjalnych wywalczyli czasy w pierwszej trójce, w tym dwa oesy wygrali. Licząc z oesami przejechanymi w Rajdowych Mistrzostwach Europy w 2015 r. Kajetanowicz i Baran na 123 odcinki specjalne, w których wystartowali aż 108 ukończyli na podium. Bilans oesowych zwycięstw reprezentantów LOTOS Rally Team prezentuje się równie imponująco. W tym sezonie Polacy byli najszybsi na 38 proc. prób sportowych, do których wystartowali (47 na 123).

Kajetan Kajetanowicz:

Jarek Baran:

53. Rajd Barbórka - wyniki

1. Kajetan Kajetanowicz/Jarek Baran - Ford Fiesta R5+ 16.15,16

2. Rafał Grzesiński/Mateusz Tutaj - Ford Fiesta VS +8,01

3. Michał Ratajczyk/Jędrzej Szcześniak - Mitsubishi Lancer Evo IX +8,29

4. Wojciech Chuchała/Sebastian Rozwadowski - Subaru Impreza WRC S5 +11,04

5. Maciej Oleksowicz/Michał Kuśnierz - Ford Fiesta R5+ +12,97

6. Marcin Gagacki/Marcin Bilski - Mitsubishi Lancer Evo IX +15,66

7. Tomasz Kuchar/Daniel Dymurski - Ford Fiesta R5 +21,26

8. Grzegorz Grzyb/Robert Hundla - Ford Fiesta R5 +28,63

9. Jarosław Szeja/Marcin Szeja - Subaru Impreza WRX STI +32,42

10. Bryan Bouffier/Thibault de la Haye - Ford Fiesta Proto +34,93