W drugiej części materiału wideo, dokumentującego wyprawę Kena Blocka - amerykańskiej ikony sportów motorowych, najbardziej znanego z serii Gymkhana - do siedziby Audi w Ingolstadt, miał on okazję usiąść za kierownicą najprawdziwszych rajdowych legend. Wyprawa związana jest z tym, że zmienił on barwy i przesiadł się do elektrycznych Audi, zostając twarzą Audi Motorsport.

Audi umożliwiło mu krótką przejażdżkę po zamkniętym torze, maszynami pochodzącymi z muzeum marki. I to nie byle jakimi. Ken Block miał okazję poprowadzić Audi Sport Quattro S1 E2 oraz Audi Sport Quattro RS 002.

W przypadku Audi Sport Quattro S1 E2 był to egzemplarz, za którego sterami Walter Röhrl wystartował w legendarnej grupie B w rajdzie Monte Carlo. Ken miał też okazję wypróbować Audi Sport Quattro RS 002, prototyp Grupy S, który nigdy jednak nie wystartował w żadnych zawodach. Grupa S została wycofana z WRC jeszcze zanim pojawiła się w rajdach, po serii wypadków, najszybszych rajdowych aut Grupy B. Samochodem, nad którym wspólnie z Audi pracował Walter Röhrl, przed Kenem Blockiem jeździło wcześniej tylko pięć osób.

Audi Sport Quattro S1 E2 formalnie generuje 473 KM, jednak jego rzeczywista moc przekracza 500 KM. Jeszcze mocniejsze jest RS 002. Przy 1000 kg masy własnej auto ma 690KM. Oba samochody są też niezwykle trudne w prowadzeniu - ze względu na krótki rozstaw osi oraz niezbyt dobry rozkład mas są silnie podsterowne, co wyraźnie widać w materiale.