Główną atrakcją jest system zawieszenia, przy którym koła znajdujące się na zewnętrznej pokonywanego zakrętu mogą się pochylić nawet o 20 stopni. W kombinacji z nowo opracowanymi asymetrycznymi oponami daje to zmniejszenie o 30 proc. wrażliwości całego auta na działanie sił odśrodkowych, a co za tym idzie znaczne zwiększenie bezpieczeństwa podczas szybkiej jazdy po krętych drogach. Dzięki takiej możliwości poprawiono znacznie efektywność działania systemu ESP, który oprócz hamowania poszczególnych kół może też je pochylać, by zwiększyć sterowność pojazdu.Do innych nowinek Carvinga należy elektryczny układ kierowniczy, który nie ma żadnego mechanicznego połączenia między kierownicą a kołami. Podobnie rozwiązano układ hamulcowy SBC (identyczny zastosowano już w SL-u). Próżno by także szukać klasycznych sprężyn i amortyzatorów - w najnowszym Mercedesie zastosowano rozwiązanie znane z CitroĎnów - zawieszenie hydropneumatyczne. Ksenonowe lampy auta znajdują się... pod maską. Światło reflektora oświetlającego drogę jest tam przenoszone poprzez system soczewek. Do napędu F 400 posłużył 218-konny silnik 3.2 V6 (0-100 km/h - 6,9 s, prędkość maks. 241 km/h).
Galeria zdjęć
Laboratorium