To jeden z czterech egzemplarzy tego modelu. Ferrari 290 MM o numerze podwozia 0626 zbudowano w 1956 roku dla Juana Manuela Fangio. Słynny Argentyńczyk startował w nim w wyścigu Mille Miglia. Niestety, jadąc w pojedynkę nie zdołał wygrać tych zawodów. Zajął czwarte miejsce. Nie był to jednakkoniec sportowej historii tego auta. Phil Hill ścigał się nim na torze Nürburgring, Alfonso de Portago w Rouen Grand Prix, a Wolfgang von Trips używał go na początku swej kariery z Ferrari. Masten Gregory, Luigi Musso i Eugenio Castellotti dali mu zwycięstwo w 1000 km Buenos Aires w 1957 roku. Kariera sportowa auta trwała do roku 1964.

Ferrari 290 MM napędza dwunastocylindrowy, widlasty silnik o pojemności 3,5 litra i o maksymalnej mocy 320 KM.

Model o numerze podwozia 0626 może stać się kolejnym rekordzistą. Poprzednio w Monterey sprzedano Ferrari 275 GTB Spider rocznik 1968 za 27,5 miliona dolarów.