Luksusowa limuzyna Daimlera nie spełniła ostatecznie oczekiwań koncernu. W 2002 roku marka powróciła, po przerwie trwającej od 1940 roku. Oczekiwano, że Maybach będzie konkurował z samochodami marki Bentley i Rolls-Royce. Jednak wszelkie prognozy szybko zostały zweryfikowane. Przykładowo w 2007 roku sprzedano 400 samochodów, a dwa lata temu produkcja spadła już do 157 egz. Natomiast Bentley tylko w 2011 roku sprzedał łącznie 7003 auta, a Rolls-Royce - 3538 egz.
Luksusowy Mabyach był często krytykowane za swój wygląd zewnętrzny, wysoką cenę oraz starzejącą się technikę. Należy wspomnieć, iż Maybach 57/62 powstał na bazie Mercedesa klasy S poprzedniej generacji.
Jak poinformował rzecznik Mercedesa, wciąż do kupienia są nowe Maybachy, które zostały zaparkowane na fabrycznym placu i u niektórych dilerów. Nabywcy ostatnich wyprodukowanych egzemplarzy nie będą mieli jednak wyboru wyposażenia. Natomiast aktualni posiadacze także nie muszą się martwić, gdyż serwis wciąż zapewniają stacje Mercedesa.
Testujemy Maybacha 62S (wideo)