Mitsubishi Outlander PHEV oferuje zasięg 824 kilometrów i pali 1,9 litra benzyny na 100 km. Dzięki takim osiągom, taniej eksploatacji i przeglądom, wysokiemu komfortowi i pełnej funkcjonalności SUV-a to pojazd adresowany do większości europejskich i polskich kierowców oraz wolny od największych wad dotychczasowych pojazdów hybrydowych, takich, jak mały zasięg, czy wysokie spalanie.
Za sprawą wysokiego momentu obrotowego dostarczanego już od startu przez 2 silniki elektryczne o mocy 82 KM. Do napędu pojazdu służy także 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 121 KM.
Najnowocześniejsza wersja systemu Super All Wheel Control znanego z kultowego Mitsubishi Lancera Evolution i nisko położony środek ciężkości gwarantują doskonała przyczepność na zakrętach oraz prowadzenie.
Zaawansowany technicznie system napędu 4x4 oferuje 3 tryby jazdy – elektryczny, szeregowy i równoległy. Są one elektronicznie sterowane i automatycznie wybierane, tak, aby samochód przejeżdżał jak największy dystans w trybie elektrycznym.
Akumulator pojazdu można ładować na wiele sposobów - w czasie jazdy, przy pomocy generatora prądu, podczas hamowania oraz ze zwykłego gniazdka elektrycznego i z terminala szybkiego ładowania.
Za wysoki poziom bezpieczeństwa odpowiada innowacyjny układ Super All Wheel Control i wiele zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, a nad kontrolą całego układu napędowego czuwa system operacyjny PHEV OS. Mitsubishi Outlander PHEV uczestniczył już w testach zderzeniowych organizowanych przez organizację Euro NCAP oraz JNCAP i w obydwu niezależnych testach otrzymał maksymalną notę 5 gwiazdek.
Mitsubishi Outlander PHEV jest w Polsce oferowany w trzech wersjach wyposażenia: Intense Plus, Instyle Navi i Instyle Navi Plus. Outlander PHEV Intense Plus kosztuje 176 990 zł, a kolejne wersje odpowiednio 190 990 zł i 198 990 zł.