Nowy model Morgana otrzyma nie tylko nowoczesne kształty, ale przede wszystkim najnowsze technologie z mocnym silnikiem.

Do napędu wykorzystano tym razem silnik BMW Twin Turbo o pojemności skokowej 3.0 litra o mocy 306 KM (225 kW) i maksymalnym momencie obrotowym 400 Nm. Zapewnia on przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 4,5 sekundy i prędkość maksymalną 273 km/h. Będzie on spełniał wymogi normy Euro 6 i średnio zużywał 7,06 l paliwa na 100 km. Jednostka ta ma już za sobą testy w centrum rozwojowym BMW.

EvaGT będzie następcą Morgana Aero 8 i AeroMax. Konstrukcja wywodzi się z wersji AeroMax SuperSports i ma zupełnie nowy design oraz wnętrze w konfiguracji 2+2. Wciąż jednak są w nim widoczne wpływy klasycznych aut sportowych z lat pięćdziesiątych.

Wszyscy zainteresowani zakupem tego auta mogą już składać zamówienia. Morgan życzy sobie zaliczkę 5000 funtów brytyjskich, ale ostatecznej ceny wciąż nie podano. Wiadomo jedynie, że EvaGT powstawać będzie w krótkich seriach. W 2012 roku planuje się wyprodukowanie 100 egzemplarzy.