FCA zanotowała bowiem przez pierwsze trzy miesiące 2019 r. stratę 19 milionów euro. Sprzedaż spadła w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Przez ten sam okres minionego roku koncern zanotował zysk w wysokości 182 mln euro!

Według analityków JATO Dynamics duży udział w stratach ma spadek sprzedaży Alfy Romeo. W Europie w pierwszym kwartale roku sprzedaż Giulietty spadła o 42 procent, Stelvio zaś sprzedawało się gorzej o 45 procent. Podobnie źle było w USA, gdzie Gulia sprzedała się o 34 procent słabiej a Stelvio o 16!

Nie wiadomo dokładnie jak koncern ma zamiar odwrócić złą passę, biorąc pod uwagę, że nie zapowiada żadnych nowości w gamach swoich marek. Co prawa Alfa pokazała nowego SUV-a Tonale w Genewie, ale nie ma żadnych informacji kiedy mógłby trafić do sprzedaży!