Choć Nissan High Performance Center (NHPC) powołano specjalnie na potrzeby sprzedaży Nissana GT-R to prowadzą one także sprzedaż i obsługę modelu 370Z. Uzyskanie statusu NHPC było możliwe tylko pod warunkiem spełniania niezwykle rygorystycznych kryteriów w zakresie zadowolenia klientów, wydzielenia w salonie zupełnie odrębnego miejsca ekspozycyjnego oraz posiadanie zaawansowanego sprzętu niezbędnego do diagnostyki i serwisowania aut.

Najwyższy poziom obsługi na każdym etapie użytkowania samochodu zapewniają wybrani spośród najlepszych i specjalnie przeszkoleni pracownicy - sprzedawca, doradca serwisowy i blacharski oraz mechanik - mówi Łukasz Tyrpa dyrektor Japan Motors Jasnogórska. I jest to zrozumiałe, jeśli wziąć pod uwagę, że wśród wielu prestiżowych nagród, jakimi Nissan GT-R został dotychczas uhonorowany jest choćby "Nagroda za Najbardziej Zaawansowaną Technologię (Samochód Roku w Japonii w sezonie 2008-2009)" oraz tytuł "2009 Motor Trend Car of the Year™" przyznany w USA.

Nie można też zapominać, że nabywcy Nissana GT-R to osoby wyjątkowo zafascynowane motoryzacją, z którymi rozmowa na temat parametrów technicznych auta i o jego kultowym poprzedniku, jakim był Nissan Skyline, to wielka przyjemność - dodaje Marek Jansohn, koordynator krakowskiego Nissan High Performance Center. Spośród sprzedanych w Krakowie przy Jasnogórskiej siedmiu GT-R’ów, aż sześć to droższa, kosztująca 423 tysiące złotych wersja Black Edition.

Zapytany o to kim są nabywcy sportowego Nissana Marek Jansohn odpowiada: Sympatyczni ludzie, którzy odnieśli sukces w biznesie i traktują ten samochód jako nagrodę w życiu.

Nissan GT-R to dwudrzwiowe coupé, które zasłynęło bijąc nieoficjalny rekord okrążenia toru Nürburgring (z czasem 7’26"07). Silnik o mocy 485KM, który został stworzony specjalnie dla tego modelu to 3,8-litrowa widlasta "szóstka", doładowana dwiema turbosprężarkami IHI. 485 KM mocy jednostka wytwarza przy 6400 obrotach na minutę, a maksymalny moment obrotowy wynoszący 588 Nm dostępny jest w zakresie od 3200 do 5200 obr/min. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła i automatycznie rozdzielany poprzez zaawansowany układ ATTESA E-TS, który zmienia proporcje rozkładu siły napędowej w zakresie od 100 do 50% na tylną oś. Jednym z elementów układu jest czujnik stopnia odchylenia kierunkowego, który sprawdza kąt skrętu kół i porównuje go z rzeczywistym odchyleniem samochodu. Z przednim i tylnym mechanizmem różnicowym współpracuje system kontroli dynamiki VDC-R. Elektronicznie regulowane amortyzatory (Bilstein DampTronic) pozwalają na wybóru jednego z trzech trybów zawieszenia - Comfort, Sport i R (Race). Wydajność układu hamulcowego Brembo gwarantują wentylowane, perforowane tarcze o średnicy 380 mm każda wraz

z sześciotłoczkowymi zaciskami z przodu i czterotłoczkowymi z tyłu.