W tej cenie dostaniemy model Q3 35 TFSI z podstawowym silnikiem benzynowym 1.5/150 KM i manualną skrzynią biegów. Dopłata za automat to: 9 100 zł. Za diesla w wersji 35 TDI tj. silnik 2.0/150 KM ze skrzynię automatyczną zapłacimy 146 100 zł. Oba warianty oferują napęd jedynie na przednią oś.
W najbliższym czasie należy się spodziewać mocniejszych wersji silnikowych i napędu quattro. Będą to: silnik 1.5 TDI zestawiony ze skrzynią manualną, 2.0 TFSI/190 KM ze skrzynią S tronic oraz najmocniejsze 2.0 TFSI/230 KM i 2.0 TDI/190 KM.
Audi Q3 urosło w stosunku do poprzednika. Oferuje teraz 2681 mm rozstawu osi, co przekłada się na przestronność kabiny. Tylną kanapę można przesuwać w zakresie 150 mm i regulować kąt pochylenia oparcia. W zależności od ustawień, bagażnik oferuje od 530 do 675 l pojemności.
Segment małych SUV-ów jest mocno obsadzony. Audi wypada dość dobrze na tle konkurencji. BMW X1 z benzynowym silnikiem 1.5/140 KM kosztuje 132 900 zł, z dieslem - 150 900 zł. Volvo XC40 T3 to wydatek minimum 127 200 zł za benzyniaka i 143 200 zł za diesla. Jaguar E-Pace z napędem 4x4, automatem i 200-konnym benzyniakiem kosztuje 178 200 zł, podstawowy diesel to koszt 149 900 zł.