Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat Premium

Premium

Mercedes EQA 350 4MATIC — ten elektryk potrafi zauroczyć kierowcę i zaskoczyć innych [TEST]

Mercedes EQA 350 4MATIC — ten elektryk potrafi zauroczyć kierowcę i zaskoczyć innych [TEST]

EQ w nazwie oznacza, że mamy do czynienia z elektrycznym modelem z gwiazdą na grillu. Najmniejszy crossover Mercedesa potrafi zaskoczyć, a w najmocniejszej wersji jest w stanie zawstydzić niejednego kierowcę. Potrafi też szybko zauroczyć, jednak po dłuższym kontakcie zdradza, że jego rodowód wprost łączy się ze spalinowym bliźniakiem — modelem GLA.

Ponad 100 tys. km Audi A6 Avant 40 TDI – intryguje czy irytuje?

Ponad 100 tys. km Audi A6 Avant 40 TDI – intryguje czy irytuje?

Po niemal 120 tys. kilometrów Audi A6 40 TDI Avant ląduje na podium naszego zestawienia – auto dobrze wygląda, a do tego prawie się nie psuje. Jeżdżący ideał? Nie do końca. W kilku aspektach to duże kombi nas rozczarowało, w innych – lekko poirytowało.

Znamy datę premiery nowego BMW serii 5 oraz kluczową nowość

Znamy datę premiery nowego BMW serii 5 oraz kluczową nowość

BMW oficjalnie zapowiedziało debiut następnej generacji serii 5. Jeszcze w 2023 r. zobaczymy wersję sedan, a na kombi będziemy musieli poczekać do 2024 r. Jak można było się spodziewać, obok napędów spalinowych dostępny będzie też stuprocentowy elektryk i5 jak we flagowej "siódemce", która trafiła do sprzedaży w 2022 r.

Przesiadłem się do Mercedesa z mocnym dieslem. Zaskakujące uczucie

Przesiadłem się do Mercedesa z mocnym dieslem. Zaskakujące uczucie

Dziś, kiedy motoryzacja zdecydowanie przestawia się na elektryki oraz na mniej lub bardziej zelektryfikowane hybrydy, nowe auto osobowe z silnikiem Diesla to prawdziwa rzadkość. Producenci raczej się nimi nie chwalą, więc odbiór takiego samochodu do dziennikarskiego testu nie zdarza się często. Skorzystałem z okazji, żeby ponownie doświadczyć jazdy z napędem, który jeszcze nie tak dawno bił rekordy popularności, a dziś (podobno) skazany jest na wyginięcie.

Jeździłem autem z wolantem zamiast kierownicy. Czy to bezpieczne?

Jeździłem autem z wolantem zamiast kierownicy. Czy to bezpieczne?

Nie przypuszczałem, że w dzisiejszym świecie, gdy zaawansowanie techniczne samochodów jest już na tak wysokim poziomie, producenci będą w stanie wprowadzić jakieś wyjątkowe rozwiązanie. I nawet nie chodzi o to, żebyśmy byli świadkami rewolucji, ale o to, żeby jakaś nowość całkowicie odmieniła wrażenia z jazdy, do których jesteśmy przyzwyczajeni. A tymczasem Lexusowi się to udało, i to jak.

Volvo V60 B3. Co potrafi podstawowa i najpopularniejsza wersja szwedzkiego kombi? [TEST]

Volvo V60 B3. Co potrafi podstawowa i najpopularniejsza wersja szwedzkiego kombi? [TEST]

Volvo V60, które w obecnej postaci na rynku jest od 2018 r., ma w pełni zelektryfikowaną gamę silnikową. Najczęściej wybierana odmiana to benzynowa, miękka hybryda B3 o mocy 163 KM. Zobaczmy, co potrafi ten samochód i co sprawia, że klienci tak chętnie wybierają właśnie tę wersję silnikową.

Audi, BMW i Mercedes dominują w segmencie premium. Czy inna marka może zagrozić Niemcom?

Audi, BMW i Mercedes dominują w segmencie premium. Czy inna marka może zagrozić Niemcom?

Mamy tyle firm premium, które przedstawiają tyle nowości, ale czy którejś z nich w końcu się udało przełamać dominację Audi, BMW i Mercedesa? Na co zdały się ofensywy modelowe Volvo, Tesli, Lexusa, Alfy Romeo, Jaguara, Range Rovera i DS-a? Sprawdzamy.

Volvo EX90. Widziałem już najmocniejszego SUV-a w historii tej marki

Volvo EX90. Widziałem już najmocniejszego SUV-a w historii tej marki

Jeśli sądzisz, że masz dar wielozadaniowości, pomyśl o procesorze nowego Volvo EX90, który w sekundę przeprowadza… 254 biliony operacji. Nie, nie pomyliliśmy "b" z "m": biliony, a nie miliony. Następca XC90 to także pierwsze seryjne Volvo rozwijające ponad 500 KM.

Polska na celowniku unijnych aktywistów. Nie podobają im się nowe auta, jakie kupujemy

Polska na celowniku unijnych aktywistów. Nie podobają im się nowe auta, jakie kupujemy

Niewiele trzeba, by Polska znów przykuła uwagę w Europie. Unijnym aktywistom z Transport & Environment nie spodobały się statystyki sprzedaży nowych samochodów w Polsce. Okazuje się, że zamiłowanie Polaków do aut z segmentu premium nie jest zbyt mile widziane na zachodzie Europy.

Nowe Volvo EX90 to koniec ze staromodnym luksusem w motoryzacji

Nowe Volvo EX90 to koniec ze staromodnym luksusem w motoryzacji

Volvo EX90 rozprawi się ze staromodnym motoryzacyjnym luksusem. W trosce o dobro klienta Szwedzi zapowiadają jedno z najprzyjemniejszych i najbardziej eleganckich wnętrz samochodów, jakie są dostępne na rynku. Premiera już w listopadzie.

Jest prestiż, są wydatki! Które auto klasy wyższej wybrać za 50-70 tys. zł?

Jest prestiż, są wydatki! Które auto klasy wyższej wybrać za 50-70 tys. zł?

Komfortowe auta klasy wyższej kuszą zwłaszcza na rynku wtórnym. To tu większość potencjalnych nabywców realizuje swoje marzenia, gdy cena spada z 250-300 tys. zł do 50-70 tys. zł. Okazja czy mina?

Nio ET7 to chińska limuzyna w drodze do Europy

Nio ET7 to chińska limuzyna w drodze do Europy

Nio, chiński producent samochodów elektrycznych, właśnie dostarcza do Europy pierwszą partię luksusowych limuzyn. Trafią one na rynki: niderlandzki, niemiecki i skandynawskie. Chiński pojazd kusi wysokim zaawansowaniem technologicznym, zasięgiem 1000 km i sprytnym systemem wymiany baterii. Oto wrażenia z pierwszej jazdy.

Szukamy prestiżowego kombi z dieslem – używane Audi A4, BMW serii 3 czy Volvo V60?

Szukamy prestiżowego kombi z dieslem – używane Audi A4, BMW serii 3 czy Volvo V60?

Audi A4, BMW serii 3 i Volvo V60 – wszystkie w wersji kombi, z dwulitrowym dieslem pod maską, 10-letnim stażem rynkowym i w cenie 35-40 tys. zł. Które z nich będzie najlepszym wyborem?

Znasz taką markę premium? Genesis G70 kontra VW Arteon, czyli pojedynek w klasie biznes

Znasz taką markę premium? Genesis G70 kontra VW Arteon, czyli pojedynek w klasie biznes

Jedne marki rezygnują z limuzyn i kombi klasy średniej, a inne zapowiadają ofensywę – dlatego warto wiedzieć, co nowego pojawiło się na rynku europejskim. W porównaniu egzotyczny Genesis G70 i Volkswagen Arteon.

Jeździłem zmodernizowanym BMW serii 3. Poznanie jego największej niespodzianki wymaga otwarcia drzwi

Jeździłem zmodernizowanym BMW serii 3. Poznanie jego największej niespodzianki wymaga otwarcia drzwi

Jeśli sądzisz, że to kolejny nudny lifting i cała modernizacja BMW serii 3 ograniczyła się do usunięcia pewnego najsłabszego elementu designu, to zajrzyj do środka, bo…

Elektryczna limuzyna Lucid Air w "niewidzialnej" wersji Stealth Look

Elektryczna limuzyna Lucid Air w "niewidzialnej" wersji Stealth Look

Lucid Air z pakietem Stealth Look zadebiutował w Kalifornii podczas Monterey Car Week. Dzięki ciemnym polerowanym detalom auto wtapia się w otoczenie. Specjalne wykończenie elektrycznej limuzyny wejdzie do sprzedaży w USA w 2023 r., o ile firma przezwycięży problemy z łańcuchem dostaw, które w tym roku mocno dały się jej we znaki.

Czy silnik 1.5 zdaje egzamin w nowoczesnym rodzinnym kombi?

Czy silnik 1.5 zdaje egzamin w nowoczesnym rodzinnym kombi?

Nowy Mercedes Klasy C papuguje superluksusową "S-kę", ale jednocześnie chce też być bardziej sportowy od poprzednika i atrakcyjny dla młodszej klienteli. Czy z turbodoładowaną, lekko elektrowspieraną benzyną 1.5 dorasta do tych ambicji? Sprawdzamy pożądaną wersję C 200 Kombi AMG Line.

Lamborghini Urus najszybszym SUV-em na Pikes Peak. Pobił rekord Bentleya Bentaygi [WIDEO]

Lamborghini Urus najszybszym SUV-em na Pikes Peak. Pobił rekord Bentleya Bentaygi [WIDEO]

Lamborghini Urus, tuż przed oficjalną premierą najnowszego wydania, pobiło rekord w kategorii produkcyjnych SUV-ów podczas Pikes Peak International Hill Climb w USA. Położoną w stanie Kolorado 20-kilometrową górską trasę pokonało w 10 min i 32,06 s. Było o prawie 17 s szybsze niż dotychczasowy rekordzista Bentley Bentayga.

Czy stać cię na tanie auto klasy premium?

Czy stać cię na tanie auto klasy premium?

Samochód za 30-35 tys. zł: nowa Dacia czy kilkunastoletnie Audi, BMW lub Mercedes? Zanim jednak krzykniecie: "jasne, że premium!", dokładnie przyjrzyjcie się kosztom utrzymania, bo... możecie się zdziwić!

W takim samochodzie oszczędzanie to przyjemność

W takim samochodzie oszczędzanie to przyjemność

Ceny paliw na stacjach biją rekordy, więc coraz więcej kierowców zaczyna zwracać uwagę na spalanie samochodów. Do niezbyt szybkiej, przepisowej jazdy "zachęca" też nowy taryfikator mandatów, więc zbyt duży zapas mocy przestaje mieć sens nawet w segmencie premium. Lexus najwyraźniej to przewidział, bo jego sedan klasy średniej jest dostępny tylko w jednej wersji napędowej, ale za to dostosowanej do obecnych realiów.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test