Infiniti Q50 może być napędzany 3,5-litrowym silnikiem o mocy 364 KM, działającym w technologii Direct Response Hybrid. Samochód rozpędza się od 0 do 100 km/h w jedyne 5,3 sekundy, emitując przy tym 155 g CO2 na km. Takie osiągi uzyskano dzięki bezpośredniemu przekazaniu mocy silnika elektrycznego do układu napędowego za pomocą systemu podwójnego sprzęgła.
Druga z wersji Q50 jest napędzana czterocylindrowym silnikiem diesla o pojemności 2,2 l, który produkuje 170 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego.
Głównymi elementami stylu Q50 jest zwarta sylwetka i kuszące, dynamiczne linie. Model oferuje również nowe, spojrzenie na kwestie technologiczne. Zastosowano tu m.in. szybko reagujący bezpośredni system sterowania adaptacyjnego z technologią Direct Response Hybrid. Q50 będzie dostępny zarówno z napędem na tylne koła, jak i z inteligentnym systemem napędu na cztery koła. W prace nad układem kierowniczym zaangażował się sam Mistrz Świata Formuły 1 i dyrektor ds. osiągów Infiniti w jednej osobie, czyli Sebastian Vettel.
W wersji podstawowej Infiniti Q50 2,2 d kosztuje 144 tys. złotych i jest bardzo bogato wyposażony. Standardowy zestaw obejmuje: system Infiniti InTouch oferujący możliwość dopasowania środowiska cyfrowego do użytkownika, z dwoma ekranami dotykowymi; przełącznik trybu jazdy Infiniti; system start-stop; kamerę cofania; system aktywnej redukcji hałasu; aktywną kontrolę śladu (ATC - Active Trace Control); klimatyzację dwustrefową; 17-calowe felgi aluminiowe; samonaprawiającą się zewnętrzną powłokę lakierniczą; dzieloną i składaną tylną kanapę; otwór umożliwiający przewóz nart; wielofunkcyjną kierownicę; funkcję sterowania głosem; technologię Bluetooth do komunikacji z telefonami komórkowymi i bezprzewodowy transfer muzyki – Bluetooth audio streaming.
Ceny Q50 Hybrid zaczynają się od 215 tys. złotych.