Indonezyjski Achilles to opona z segmentu niższej klasy średniej. Produkcją zajmuje się firma Multistrada, która w latach 90. otrzymywała wsparcie technologiczne od czołowych na świecie producentów opon.

Opony Achilles są eksportowane do ponad 70 krajów Europy, Środkowego Wschodu, Azji, Afryki, Stanów Zjednoczonych, Kanady i Australii. Na rodzimym rynku marka działa aktywnie w sportach motorowych, szczególnie driftingu. W sezonie 2011 i 2012 była oficjalnym sponsorem „Achilles Formula Asian Drift Series”.

W Polsce, oferta marki Achilles obejmuje opony do samochodów osobowych, SUV-ów oraz dostawczych.

Producentem koreańskiego Roadstone należącego do wyższego segmentu ekonomicznego jest firma Nexen. Opony Roadstone są dostępne w zachodniej Europie od 1998 roku. W Polsce opony Roadstone znajdą głównie zastosowanie w samochodach osobowych, SUV-ach oraz dostawczakach.

„Indonezyjski Achilles oraz koreański Roadstone to opony uznane na zachodzie, charakteryzujące się dobrymi osiągami i przystępną ceną” – tłumaczy Artur Posłuszny Menedżer Sprzedaży i Marketingu, ITR S.A.– „Połączenie tych dwóch parametrów jest szczególnie ważne w obecnych czasach, gdy każdy kierowca stara się optymalizować niezbędne wydatki na samochód. Opony pochodzące z Indonezji oraz Korei zdobyły szczególnie dużą popularność w wielu krajach Unii Europejskiej, gdzie obecne są już od lat. Liczymy, że Polacy również docenią ich właściwości i przekonają się, że opony azjatyckie, podobnie jak samochody produkowane w tym regionie świata, oferują coraz wyższą jakość” – dodaje Artur Posłuszny.