Od klasycznych odmian auta różnia się dodatkami stylistycznymi (inne zderzaki, spoilery, dyfuzory), standardowymi 20-calowymi felgami oraz zmienioną tapicerką we wnętrzu.
Pod maską wersji Polestar pracuje znany z wersji T6 doładowany silnik 6-cylindrowy. Inżynierowie Polestar wycisnęli z niego 350 KM przy 5700 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 500 Nm Nm przy 2800 obr../min. Za sportowe, gardłowe brzmienie jednostki napędowej odpowiada odpowiednio zestrojony wydech wykonany ze stali nierdzewnej.
Za przeniesienia napędu na obie osie odpowiada sześciobiegowa, automatyczna skrzynia biegów. Dzięki temu rozwiązaniu auto przyspiesza do 100 km/h w 4,9 s, a 200 km/h uzyskuje w 17,7 s. Prędkość maksymalna została elektroniczne ograniczona do 250 km/h. Sprzedaż modeli S60/V60 Polestar rozpocznie się w czerwcu 2014 roku.