- Nowy Santa Fe ma nowoczesny wygląd i bogate wyposażenie
- Samochód jest większy od poprzednika i dostępny w wersji 5- lub 7-osobowej
- W gamie znajdują się trzy silniki Diesla, dwa mocniejsze oferowane z "automatem" i napędem 4x4
Tyle kosztuje model ze 150-konnym silnikiem Diesla 2.0 CRDi, ręczną skrzynią biegów i napędem na przednie koła. Taka kombinacja jest dostępna wyłącznie w podstawowym poziomie wyposażenia Premium. Już na tym poziomie otrzymujemy m.in. automatyczną, dwustrefową klimatyzację, kamerę cofania, 18-calowe felgi aluminiowe, radio z 7-calowym calowym kolorowym ekranem dotykowym, Bluetooth oraz asystenta utrzymywania pasa ruchu i system zapobiegania zderzeniu czołowemu.
W bogatszej wersji Executive jest oferowany mocniejszy wariant tego samego silnika (185 KM) z ośmiostopniowym „automatem” i napędem 4x4. Santa Fe w tym wydaniu kosztuje niecałe 180 tys. zł i jest wyposażony dodatkowo: w pełni LED-owe światła (do jazdy w dzień, mijania, drogowe, tylne), wyświetlacz Head-Up na przedniej szybie, kluczyk zbliżeniowy, system wyboru trybów jazdy, inteligentny tempomat, elektryczny hamulec postojowy z funkcją „Auto Hold”, podgrzewane fotele przednie i kierownicę, 19-calowe obręcze kół.
Turbodiesel 2.0 CRDi 185 KM można zamówić także z najbogatszym wyposażeniem Platinum, w której oferowany jest najmocniejszy silnik 2.2 CRDi generujący 200 KM (również z automatyczną skrzynią i 4x4). Flagowy wariant wyróżnia się m.in. skórzaną tapicerką, ekran dotykowy o przekątnej 8 cali, funkcję bezprzewodowego ładowania telefonu, nawigację z aktualizacją map na okres 10 lat, bezdotykowo otwieraną klapą bagażnika, systemem nagłośnienia Krell.
To nie wszystko. Można sobie zażyczyć jeszcze pakiet Inspiration w cenie 15 000 zł, który obejmuje: systemy ostrzegania o pojazdach znajdujących się w martwym polu, ostrzegania o ruchu poprzecznym w czasie cofania, monitorowania otoczenia pojazdu 360 stopni i monitorowania tylnej kanapy, zestaw wskaźników z wyświetlaczem w rozmiarze 7 cali, elektrycznie regulowany fotel kierowcy w 14 kierunkach, wentylowane fotele przednie z pamięcią ustawień, łopatki do zmiany biegów czy samopoziomujące zawieszenie pneumatyczne tylnej osi.
Nowy Hyundai Santa Fe nie jest już oferowany w dwóch długościach nadwozia (w poprzedniku była wersja normalna i Grand Santa Fe), jednak SUV nadal będzie mógł być siedmiomiejscowy, dzięki wydłużonemu do 2 765 mm rozstawowi osi. Za dodatkowe 5 000 zł w bagażniku znajdą się dwa rozkładane fotele.
Nowy Hyundai Santa Fe - polski cennik
Silnik/wersja | Premium | Executive | Platinum |
2.0 CRDi 150 KM 6MT 2WD | 149 900 zł | - | - |
2.0 CRDi 185 KM 8AT 4WD | - | 179 900 zł | 199 900 zł |
2.2 CRDi 200 KM 8AT 4WD | - | - | 236 900 zł |