W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Nowe BMW od 850 zł netto miesięcznie. Sprawdzamy, jak to możliwe
Polski program dopłat do samochodów elektrycznych "NaszEauto" działa już od jakiegoś czasu i skorzystało z niego wielu klientów. Dofinansowanie na samochody w ramach programu mogą otrzymać osoby fizyczne oraz jednoosobowe działalności gospodarcze, a maksymalna kwota dofinansowania to aż 40 tys. zł. To sprawia, że samochody elektryczne stają się naprawdę bardzo przystępne i coraz częściej kosztują nawet mniej niż ich spalinowe odpowiedniki. Co ważne, do programu "NaszEauto" kwalifikują się także samochody klasy premium, czego najlepszym przykładem są właśnie dwa kompaktowe modele BMW. W przypadku BMW iX1 mówimy o miesięcznej racie, która startuje od 850 zł netto. Wyliczyliśmy to, zakładając opłatę wstępną na poziomie 18,55 proc., roczny przebieg do 10 tys. km i 24-miesięczny okres leasingu (opłatę wstępną można pokryć w ramach dofinansowania NaszEauto, gdyż samochód mieści się w warunkach programu). Wszystkie parametry tej oferty można oczywiście dostosować do swoich potrzeb. Finansowania takie jak BMW Comfort Lease szczycą się elastycznością.
Ile kosztuje teraz BMW iX1?
Za 850 zł netto możemy więc jeździć pełnoprawnym SUV-em klasy premium. BMW X1 mierzy 4500 mm długości, 1845 mm szerokości, 1642 mm wysokości, a rozstaw osi wynosi 2692 mm. Ten ostatni parametr przekłada się bezpośrednio na przestronną tylną kanapę, na której wygodnie podróżować mogą dwie wysokie osoby. Wnętrze wykończono materiałami wysokiej jakości. Kabina jest przestronna, a bagażnik duży — o pojemności 490-1495 l. To wielkość wystarczająca do spakowania bagaży całej rodziny. Najnowsze generacje systemu BMW iDrive oraz BMW Live Cockpit Plus bazują na systemie operacyjnym BMW 8. W pełni cyfrowy zespół ekranów obejmuje ekran informacyjny o przekątnej 10,25 cala i 10,7-calowy wyświetlacz dotykowy. Dzięki zasięgowi do 438 km wg WLTP BMW iX1 nie boi się nawet dłuższych wypraw trasami szybkiego ruchu. Na takie wycieczki przyda się technologia szybkiego ładowania. W ciągu 10 minut można doładować auto nawet na 118 - 135 km dalszej jazdy. BMW iX1 oferowane jest w dwóch wersjach mocy: 204 lub 313 KM. BMW iX1 xDrive30 przyspiesza od 0 do 100 km na godz. w 5,6 s.
Ile kosztuje teraz BMW iX2?
BMW iX2 to bardziej stylowa i awangardowa propozycja. BMW iX1 to klasyczny SUV, z kolei iX2 garściami czerpie ze sportowych aut coupé. Łączy dynamiczny styl z osiągami z najwyżej półki i bardzo nowoczesnym wyposażeniem. I wciąż jest bardzo poręcznym i uniwersalnym samochodem, który idealnie odnajdzie się w mieście. BMW iX2 mierzy 4554 mm długości, rozstaw osi to 2692 mm, a bagażnik pomieści od 525 do 1470 l. Mimo modnie ściętego nadwozia projektanci zadbali, żeby na tylnej kanapie pasażerowie mieli miejsce na głowę. W przypadku BMW iX2 do wyboru również są dwie wersje napędowe. Bazowa wersja iX2 eDrive20 ma 204 KM, rozpędza się do 100 km na godz. w 8,6 s, a zasięg to nawet 478 km, co oczywiście zmierzono zgodnie z WLTP. Jeśli interesują was sportowe osiągi, to polecamy wersję iX2 xDrive30, która ma już 313 KM i pierwsza setka na liczniku to kwestia zaledwie 5,6 s. Niezależnie od wybranej wersji polscy kierowcy mogą liczyć na bardzo atrakcyjne ceny. W nowej ofercie, z dopłatą z "NaszEauto", nowym BMW iX2 można jeździć już od 890 zł netto miesięcznie. Obliczyliśmy to, zakładając opłatę wstępną na poziomie 17,83 proc., 24-miesięczny leasing oraz limit przebiegu 10 tys. km rocznie. Dokładnie jak w przypadku iX1 każdy z tych parametrów w BMW Comfort Lease możecie dostosować do swoich preferencji.